Kære alle AMINO''er. Hermed et råb i skoven: Jeg er 35 år gammel, er ikke medlem af efterlønsordningen, har ikke en kapitalpension og vil heller ikke have nogle af dem. I stedet har jeg besluttet at en E-butik, ved siden at mit nuværende vellønnede job, skal danne et aktivt grundlag for min pensionsopsparing og derfor har jeg gennemtæsket "startvækst"-hjemmesiden, taget diverse tests, udarbejdet forretningsplan, taget kontakt til mulige leverandører, har forbindelse til advokat, revisor, samt til et bureau som skal forestå hjemmeside (jeg kan end ikke finde ud af at få registreret min egen hjemmesideadresse). Jeg har 110% støtte i mig selv, 100% støtte fra min mand - og så begynder illusionerne at briste! For mit øvrige netværk mener jeg er kommet på afveje og måske skal søge læge. Modargumenterne fra mit netværk er at konkurrencen er al for høj, at E-butikker ikke sælger, at al for mange må lukke ned igen etc etc..... Hertil er der sat meget store spørgsmålstegn ved at jeg vælger et professionelt firma til at lave min webshop ("det er jo penge ud af vinduet"), men jeg kan altså ikke selv og jeg er af den opfattelse at god markedsføring fra start af, måske kan give mig en overhaling!?? Hvem har fat i den lange ende hér - er det mig??? |
Kære Bettina.
Det kommer HELT an på, HVAD du vælger at sælge i din Ebutik.
Prøv at checke min lille guide til at Researche dit marked på 10 Sekunder, fortæl mig så hvilket marked du vil gå ind i og så skal jeg svare dig på, om du er kommet på afveje eller ej
Venlig hilsen, Christian
Det kommer HELT an på, HVAD du vælger at sælge i din Ebutik.
Prøv at checke min lille guide til at Researche dit marked på 10 Sekunder, fortæl mig så hvilket marked du vil gå ind i og så skal jeg svare dig på, om du er kommet på afveje eller ej

Venlig hilsen, Christian