Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en god og velfungerende hjemmeside, der desværre ikke er søgemaskinevenlig. Jeg har også ideer til nye features på hjemmesiden, så jeg vil gerne høre om ideer til en ny hjemmeside der skal være brugervenlig for mig og for mine kunder.

Den gamle hjemmeside skal overføres til det nye design, der skal laves et par spændende ændringer og jeg skal uddannes i at køre siden i fremtiden...

hvad koster sådan noget og hvad kan I??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:34
Hej Maxine,

Velkommen til Amino

Jeg kan på det stærkeste anbefale Brian Frænde fra InMoto Reklamebureau som samtidig med at han er yderst professionel, også har hjertet med i arbejdet, hvilket jeg finder meget vigtigt.

Brian har tidligere lavet logo for mig, og er nu ved at lave design til mit website www.dimitrihardorff.dk.

Du kan endvidere finde Brian herinde på Amino.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:09
Det tror jeg da sagtens er noget vi kan hjælpe dig med :)..

Hvis du kan sende os en mail til brian@inmoto.dk - så skal vi da gerne kigge lidt på detaljerne og give dig en lille prisoverslag :)..

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 09:31
Tak for jeres respons. Det er rart at vide at jeg bliver hørt.

Jeg har forstået at TYPO3 er et verdens brugt system, som er brugervenligt og nemt. Hvad mener I og har I andre forslag?

Jeg er alene om virksomheden og vil gerne have det nemt..

Maxine

Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:57
Hej Maxine!

Det lyder som du vil ikke bruge meget penge på dette projekt så som du er alene. Jeg har kontakt til en litauiske IT leverandør som kan gøre det hele for mindre beløb.

Deres projektløsninger normalt indeholder hjemmesidens design, struktuering, nyhedsbreve, kunderdatabase, søgnings maskine, sitemap og meget mere.

Hvis du skriver en mail til mig med dine mål og forventninger til din hjemmeside samt hjemmesidens addrese vil jeg skaffe dig en uforpligtede komercielle tilbud fra denne firma. (Det ville være bedst hvis du skriver på engelsk)

Med venlig hilsen,

Milda

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 12:14
Hej Maxine, 
Kiggede lige på din Side. Du kan med fordel benytte OSCommerce, så du får en rigtig butik, som du senere kan udvidde.

Vi har lavet mange af den type shops, og det virker ganske fint.

Du er velkommen for en uforpligtigende snak om mulighederne. Vi sælger til eje ikke til leje.

Mvh Thomas Cuno - TOGI Data APS

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 15:04
Hejsa Thomas

Det ser godt ud men lige et spørgsmål:

PHP betyder det at dine sider også er opdelte, som problemet er med min nuværende hjemmeside. Hvis man søger på:

dekupørsavs kursus og går ind på dekupørbixen, kommer min side ikke rigtigt op. Det er noget L...

Jeg har mange varer i samme prisklasse. Jeg skal derfor kunne ændre et sted og derved ændre prisen på hundredevis af varer på en gang. Kan man det hos dig?

Maxine

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:27
Det er fordi din side kører i Frames, derfor kommer kun den side med selve menuen op, og ikke resten.
Det ville ikke ske på vores sider. Frames ikke Google venlige, og det er netop en af årsagerne til dette.
Ja, vi kan sagtens lave det, så du kan rette flere priser et sted. Du kan importerer flere varer på en gang med mere.
Du er velkommen til at give mig et ring for en uforpligtigende samtale omkring det. Vi har lavet mange eShops - alle med deres egne unikke ting.

Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 15:41
Tak for mailen Thomas

Jeg vil lige vente til i næste uge. Skal forkæle børn de næste dage og have tid til at se mere på markedet ang. edb.

Maxine

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 17:03
:-) Lyder super. Du ringer bare, når du har tid.
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)