Hej Aminoer. Jeg har for et par ndr. siden cvr.registreret mig, med start den 1/10-2012. Samtidig blev jeg importørregistreret. MEN jeg var ikke opmærksom på at denne først er gældende fra samme dato som cvr.registreringen. Det er noget møg for at sige det rent ud, for mine varer ligger nu og venter i tolden (forståeligt nok!!) ved Post Danmark. Og jeg har virkelig brug for at få dem hjem til lanceringen af min webshop. Jeg har derfor kontakte Erhvervsstyrelsen, og blev bedt om at udfylde en kontraktformular, hvilket jeg har gjort og indsendt. Jeg har bedt dem om at rykke datoen frem til nu, så jeg kan få varerne hjem. De sagde at svartiden ville være ca 2 uger. Men nu læser jeg så autosvaret som kommer fra Erhvervsstyrelsen pr. email ________
Henvendelser omkring ændringer i stamdata og pligtregistreringer lukkes automatisk, og du vil derfor ikke modtage yderligere henvendelser fra os. Læs mere nedenfor.
Vi har i øjeblikket lange svartider på vores henvendelser. Vi besvarer dem hurtigst muligt, men på visse områder kan der gå op til 5 uger.
You can expect an answer to your e-mail within 5 weeks. Henvendelser omkring ændringer i stamdata og pligtregistreringer Hvis din henvendelse vedrører ændringer i din virksomheds eller dit selskabs stamdata eller pligtregistrering herunder: · Ændring af adresse eller tilføjelse af supplerende adresser · Ændring af telefonnummer og e-mailadresse · Ændring af branchekodekode · Ændringer af pligtregistreringer – eksempelvis registrering for moms, lønsumsafgift, A-skat, import og eksport så kan vi desværre ikke hjælpe via denne henvendelseskanal. I stedet henviser vi dig til selv at registrere ændringerne på www.virk.dk/virksomhed Det kræver enten digital signatur eller NemID. Ændringerne bliver i mange tilfælde registreret straks, og adresseændringer vil fremgå af www.cvr.dk dagen efter. ______________
Går min registrering under det sidste punkt, eller bør jeg afvente et svar? Jeg indsendte formularen i sidste uge.
'Håber I kan hjælpe mig.
Mvh Tina
|
Har du prøvet om du kan ændre reg dato for dit firma inde på linket til virk.dk fra mailen?