Hej med jer alle. Jeg er ny herinde, har dog fuldt en del med pga. min interesse for SEO osv. Jeg arbejder til dagligt på en Skole i Sønderborg, som Teknisk Service Leder (pedel). På min skole er der så utrolig mange søde og gode børn, at jeg også gerne vil gøre noget for dem - De hjælper så tit mig. Så er der nogen som kan sponsorere noget som de mener kunne være interessant for børn (0-10 klasse og SFO). F.eks. Bordfodbold, Udendørs bordtennis, computere, diverse lege redskaber, cykelhjelme, Fodbolde, cykler, Skriveborde, kontorstole, køleskabe, reoler, Basket bolde, håndbolde, overtrækstrøjer, sportstøj, opleverser, Andet sportsudstyr - Ja faktisk har alt hvad i mener kan gøre børnene glade stor interesse - Stort som småt. Som tak vil jeg nævne jer i vores nyhedsbrev, samt vores facebook side - Bliver det en stor succes vil jeg arbejde hen imod at lave den ene side af vores opbevaringscontainer til en "takke væg" til sponsorer. Håber på at høre fra jer - PM gerne for meget mere information om hvorfor de børn er så gode. Mvh Pedellen.
|
Sponsorat til børn
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)