Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Video Script

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa.

Jeg er i øjeblikket igang med at lave en 1 min (+/-) animeret salgsvideo til Klikhouse.dk, hvilket jeg er medindehaver af.

Første step i processen er at få et godt manuscript stykket sammen. Det er jeg godt på vej til, men vil meget gerne have feedback så det kan blive 100% skarpt inden jeg går videre til storeboards m.v. Hvad er jeres indtryk? 

Det skal bestå af:

- Problem

- løsning

- Hvordan virker det?

- Opsumering

- Impact shot (logo og tagline)

Script:

Boligsalg. Det er dyrt, ofte langsommeligt og uigennemskueligt.. men ikke længere..

Takket være Klikhouse.

Klikhouse er en simpel og overskuelig boligportal, hvor du sælger din bolig online. 

3 enkle trin, og du er godt igang:

1- Udfyld dine personlige info
2- indtast vigtige informationer omkring boligen så som adresse, pris og størrelse.
3- Verificer dine oplysninger via kreditkort..
Du er nu super hip boligsælger, men uden salær, uden binding og uden ejendomsmægler.
Det eneste du mangler nu er at uploade lækre billeder, og beskrive din elskede bolig.
En simpel 5 trins guide hjælper dig trygt igennem salgsprocessen, og sikrer dig et bedre og billigere boligsalg. 
Vi hjælper dig med advokaten, fotografen, tilstandsrapporten og energimærkningen.. alt du skal gøre er at tage imod tilbud, og vælge det bedste.
Ivrige købere kan søge på din, og 80.000 andre boliger. Det gør Klikhouse til Danmarks største uafhængige boligportal.
Du slipper for at betale tusindvis af kroner til en doven mægler, og scorer selv kassen når din bolig er solgt.
Lige nu kan du sælge gratis i 28 dage. Ingen forpligtelser, intet bøvl.
Klikhouse
Et bedre boligsalg. punktum. 
På forhånd tak for ris, ros og konstruktiv kritik :)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)