Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT kyndig samarbejdspartner SØGES til applikations idé

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har den seneste tid gået og haft en idé til en applikation, jeg tror har stort potentiale. 

Det der skal programmeres er en applikation, der sælger produkter fra en database med en del varenumre. Jeg har en klar idé til, hvordan applikationen skal se ud og udarbejdet en midlertidig forretningsplan, der beskriver ideen mere præcist. Det skal være muligt at købe produkter direkte gennem applikationen.

Har du erfaring med programmering af lignende applikationer og kan levere et produkt, der lever op til en grafisk fremstilling leveret på forhånd, er jeg meget interesseret i at høre fra dig :) 

Hvis mere information skal bruges, så skriv endelig

Med venlig hilsen/Best Regards

Jonas Byskov

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 21:53

Du skriver samarbejdspartner, vil det sige at man får del i "firmaet" - eller vil du betale dig fra at få lavet applikationen?

Mvh. Daniel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 23:26

Afhænger meget af personen der tilbyder at udføre opgaven. Jeg vil ikke udelukke en samarbejdspartner, der får del i firmaet, men her skal visionerne og samme drive for ideen naturligvis være der. 

Jeg ved ikke umiddelbart, hvor meget det vil koste at få programmeret en sådan applikation, hvilket naturligvis også spiller ind. 

Håber svaret var tilstrækkeligt :)

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 00:00

Ok, og så et par spørgsmål mere.

Når du siger "applikation" er det så en mobil-applikation, en facebook-applikation, en windows-applikation(osv, you get the point). Måske en hjemmeside?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 00:14

Hov ja, det glemte jeg at specificere.. Det beklager jeg :) 

Men der er tale om en smartphone applikation. Ideen er at samle en masse vareartikler i denne applikation og derved gøre dem tilgængelige for målgruppen på farten. Jeg har ladet mig fortælle, at dette kan lade sig gøre ved hjælp af en database med vareartiklerne, men jeg har ikke meget forstand på dette. 

Det unikke ved ideen ligger i selve konceptet og ikke bare ideen med en forretnings applikation. Håber det giver mening :) 

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 00:56

Jonas Byskov:
Men der er tale om en smartphone applikation

Tænker du til både Ios og Android ? og tænker du at de skal købe varerne igennem applikationen ?:-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 09:00

Tænker den skal være til iPhone i starten. Hvis der er succes her, kan man efterfølgende lave en tilsvarende til android. 

Varerne skal købes igennem applikationen, men ved hjælp af en betalingsside på nettet. Så vidt jeg ved, kommer der enorme afgifter på ved handel direkte gennem applikationen, hvilket vil gøre en betalingsgateway på nettet at foretrække :)

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 09:12

Så groft sagt Jonas, er det du vil have en webshop på nettet som appen linker op til og når du så trykker "gå til kasse" skal den sende dig over i safari browser og så kan man købe der?(-;

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 09:23

Altså der skal ikke laves en hel webshop på nettet. Det skal bare være betalingssiden, man så bliver linket videre til via applikationen. Det eneste formål med betalingssiden er at komme uden om de store gebyrer, der er på handel direkte igennem smartphone applikationer. 

Shoppen skal være en applikation og altså ikke en webshop :) 

Håber det giver mening

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:27

Du får IKKE lov til at udgive en app på App Store der linker til en betalingsside på nettet. Det vil Apple aldrig tillade, så den model er ikke realistisk.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)