Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO virker det eller, pilsner, øl bajere ?????

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Aug 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit brugernavn er Pilsner, godt navn Big Smile

Min web dims er ved at være færdig med min nye side, og vi har lidt debat om SEO, derfor følgende spørgsmål? (tænkte eksempler)

Jeg laver en side der hedder: www.øl.dk

samt en der hedder: bajer.dk

samt en der hedder www.oel.dk

På disse sider laver jeg en helvedes masse beskrivelser af bajere, øl, pilsnere o.s.v.

Alle sider laver jeg så en redirect på til:

www.pilsner.dk

Virker det? Eller er de tre første sider spild af tid?

Takker på forhånd:

mvh

kold pilsner

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:44

Hvis www.øl.dk sender en direkte videre til www.pilsner.dk, hvorfor så lave noget som helst tekst på domænet? Ingen kommer jo til at læse det, hvis man bliver sendt direkte til den anden side. Så hellere have ALLE dine artikler på www.pilsner.dk, og bruge de andre til at hente lidt PR med, eller direkte trafik. Hvis folk fx taster www.bajer.dk i url baren, kommer de direkte til www.pilsner.dk. Ingen tekst at læse på ww.bajer.dk.

Og nu tænker du så "skriver nogen bare uden videre det?" Yes. Hvis folk kender til det ene domæne, vil de jo (muligvis) holde sig til det, og så pyt med hvad siden de ender på hedder, bare den har det de skal bruge. Og så er der folk som i ren kedsomhed skrive forskellige domæne navne ind, for at se hvad der måtte være på dem. Gør jeg selv til tider ;).

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 20:45

Oki doki jeg er lidt ked af at sige det her , men bajer.dk er taget, oel er til salg sikkert mega dyrt, og øl.dk går bare ikke i google så derfor håber jeg du mente det metamforisk det du skrev der. Og lige en ting til det er nok bedst at søge efter dedikerede øl fora, øl bloggere osv. også få et link fra dem sammen med et amino signatur link, og evt et par artikler på nogle artikeldatabaser. 

Tilmeldt 26. Aug 12
Skrevet kl. 20:56

Det er et tænkt eksempel m.h.t. URL..... Big Smile

Men hvis jeg på siderne jeg redirecter, skriver en hulens masse godt SEO stuf, vil det så bevirke, at dem der søger, på eks:

bajer, øl pilsner, fuldskab eller hvad jeg nu skriver i mine artikler, rigtige gode SEO artikler, vil botterne så finde mine redirecte sider, og sende dem videre til min hovedside? Eller er det spild af tid?

mvh Pilsner, stadig ædru

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:59

Jeg ville bruge krudtet på at lave en side med en masse tekst, hvis du kun vil have nogle links til din hovedside med relateret tekst er der andre måder at gøre det på

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 26. Aug 12
Skrevet kl. 21:33

Fitness Udstyr:
Jeg ville bruge krudtet på at lave en side med en masse tekst, hvis du kun vil have nogle links til din hovedside med relateret tekst er der andre måder at gøre det på

Ja fint nok, men hvis jeg allerede har de omtalte URL, er det ærgerligt at lade dem stå tomme.....

Vil en masse tekst og artikler på de overflødige URL, som så redirecter til min hovedside, gavne mig SEO mæssigt, eller spilder jeg krudtet (læs øl Big Smile ))

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 21:48

Pilsner:

Ja fint nok, men hvis jeg allerede har de omtalte URL, er det ærgerligt at lade dem stå tomme.....

Vil en masse tekst og artikler på de overflødige URL, som så redirecter til min hovedside, gavne mig SEO mæssigt, eller spilder jeg krudtet (læs øl Big Smile ))

Lav en 301 redirect til din hovedside. Så sender de domæner noget af deres PR videre til din hovedside, og styrker dets link profil.

Angående artikler skal du bare fokusere det på din hovedside.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 26. Aug 12
Skrevet kl. 22:03

Jonas:

Lav en 301 redirect til din hovedside. Så sender de domæner noget af deres PR videre til din hovedside, og styrker dets link profil.

Angående artikler skal du bare fokusere det på din hovedside.

Ja nemlig, men de evt. artikler, tekster o.s.v. jeg laver på de sider jeg redirecter, virker de SEO mæssigt eller er de tekster spild af tid?

Altså kort:

på eks. www.ØL.DK..... skriver jeg: bajere er den bedste opfindelse i menneskets historie.

Nogle søger på : bajere......

De rammer min side www.ØL.dk, men den side redirecter til evt:

www.pilsner.dk

Virker det eller hvad? Måske har man ikke opfattet spørgsmålets kerne, fordi jeg har formuleret mig dårlig, håber dette er bedre...

skål Big Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Pilsner:

Ja nemlig, men de evt. artikler, tekster o.s.v. jeg laver på de sider jeg redirecter, virker de SEO mæssigt eller er de tekster spild af tid?

Altså kort:

på eks. www.ØL.DK..... skriver jeg: bajere er den bedste opfindelse i menneskets historie.

Nogle søger på : bajere......

De rammer min side www.ØL.dk, men den side redirecter til evt:

www.pilsner.dk

Virker det eller hvad? Måske har man ikke opfattet spørgsmålets kerne, fordi jeg har formuleret mig dårlig, håber dette er bedre...

Nej - det virker naturligvis ikke, eftersom du redirecter. Dermed redirecter du også googlebot, så Google får slet ikke læst indholdet: Rent spild af tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:34

Pilsner:

Mit brugernavn er Pilsner, godt navn Big Smile

Min web dims er ved at være færdig med min nye side, og vi har lidt debat om SEO, derfor følgende spørgsmål? (tænkte eksempler)

Jeg laver en side der hedder: www.øl.dk

samt en der hedder: bajer.dk

samt en der hedder www.oel.dk

På disse sider laver jeg en helvedes masse beskrivelser af bajere, øl, pilsnere o.s.v.

Alle sider laver jeg så en redirect på til:

www.pilsner.dk

Virker det? Eller er de tre første sider spild af tid?

Takker på forhånd:

mvh

kold pilsner

vis du kunne få dem til at linke til dig den side hvor der er tekst kunne det være en ide ellers ikke

dog 301 redirect vil ikke virke da google ikke ser teksten

kan læse det er et tænkt eksempel med disse domæner ud og finde nogle domæner der har en værdi

køb fejl folk skriver når de leder efter dig

lav blogs som kan skrives bredt om emmet ide kunne være få flere brede sider der kunne skrives på eksempelvis andre sprog beer som er øl på engelske ville være en langt bedre blogs du vil nå alle engelske husk dog ikke 301 redirect  men lad siden være online og lav en god engelske version kunne være en ide

få videoer på din side

få i gang social faktor google plus facebook med mere

blogs løs og atter løs egen side det virker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)