Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Googlebøvs....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en aff-side, som lider lidt under Panda- og Penguin - naturligvis fristes man til at sige.

Men her i onsdags skete der et mirakel, og Big G har flyttet rundt på rangordenen indenfor mine keywords, således at siden ligepludselig ligger på side 1 med op til 3-4 resultater ad gangen..

Ganske morsomt omend det nok er på lånt tid, da det jo er en aff-side - tør ikke engang at skrive ordet helt ud, af frygt for at der bliver sniffet og skruet manuelt ned for blusset igen.

Da siden kom online røg besøgstallet stille og rolig omkring 10 besøg opad pr. uge, så kom Pandaen og pingvinen forbi og åd alle de gode placeringer væk under siden.

Som sagt må de 2 kræ ha' bøvset indholdet op af deres store indre, og resultatet er imponerende:

Jeg vil glæde mig så længe det varer - men forventer at de 2 uhyrer æder mine gode placeringer igen. Jeg har ikke gjort noget specielt for at få placeringerne tilbage, måske lige bortset fra at fjerne en enkelt annonce-udbyder, men det kan jeg faktisk ikke huske?? Det kunne godt være dét, der har gjort udslaget, i givet fald, vil jeg få fjernet dem fra alle mine sider. (Jeg vil prøve, og vende tilbage i tråden, hvis jeg kan få en anden side tilbage på toppen, på samme måde)

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)