Vi er igang med at programmere en webshop, til det skal vi bruge nogle "standard" betingelser der selvfølgelig vil blive tilpasset. Har I nogen ide om hvor jeg kan finde dette? Jeg vil ikke bare ''kopiere'' dem fra en anden webshop. Mvh. Michael Mortensen |
Betalingsbetingelser til webshop
Så vil jeg råde jer til at få en advokat med indover, sådan at i får det helt rigtigt, surt med nogle fejl når der er mange der kommer til at bruge det. Hvis det bare er til jeres egen webshop, så ved jeg at mange aminoer herinde tidligere har givet lov tilat bruge deres. Det kan du evt søge lidt på her på amino. |
Jeg har ikke helt været istand til at finde nogle. Gider du hjælpe ? :-) /Michael |
http://www.amino.dk/view.asp?topicID=8445 |
Kan man forresten bruge en indløsningsaftale flere gange? Hvis jeg ønsker både at have webshop, doneringsmodul, medlemsbetaling osv? |
Du bør dog nok lige høre andres mening eller selv ringe og spørge PBS |
PBS er ligeglad med hvad du opkræver for. Jeg opkræver for varer der sælges i Shoppen på ToyotaExtreme.dk og for aktivering af medlemskaber som reelt ligger udenfor Shoppen. Men det skal ligge under samme URL / samme firma, ellers skal der oprettes en separat aftale med PBS |
StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt
Mvh. Michael |
Jeg har PBS'' løsning på www.toyotaextreme.dk og på www.toyotaextreme.dk/dk men jeg er ikke sikker på at det kunne ligge på f.eks. subdomain.toyotaextreme.dk og toyotaextreme.dk samtidig. Men der må jeg være svar skyldig, for jeg er ikke sikker i min sag. |
StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt
Jeg har disse x dage netto (3, 8, 14, 21, 30) Løbende måned + x dage (14, 21, 30) Efterkrav (postdanmark) Forudbetaling (via betalingsmodul, PBS) Kontooverførsel (må kun tilbydes til virksomheder, hvis du har e-handelsmærke - ikke private) Handelsfinans (når kunden har bruger et finansieringsselskab) Hvis det var dem, du tænkte på |