Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde kartotek - uden for mange muligheder !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vecindario / Gran Canaria
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Canariainfo Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg driver en mindre hjemme side, - canariainfo.com, og vi sælger annoncer til denne side. Det jeg skal bruge er en måde så jeg kan se hvilke kunder vi har, hvilken type annonce de har ( A1 - A2 - B1 o.s.v. )hvornår de sidst er besøgt, og hvornår vi igen skal besøge dem. Det skal også være muligt at skrive bemærkninger da de ikke får samme tilbud alle sammen, men jeg vil naturligvis godt kunne se, hvad jeg har lovet, inden jeg igen besøger en kunde.

Det med at lave det selv i et af de programmer som ligger på computeren, er døds dømt på forhånd, da min viden strækker sig til "On" og "Off"

Så jeg håber der sidder nogle kloge hoveder, der ved hvor man kan hente et sådan - gratis.

Ha en god dag.

Glæder mig til at høre fra jer.

Søren

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:56

Hvis behovet ikke er større, så ville jeg opsætte det i et excel-ark :-)  Evt. låse felterne og lave mulighed for sortering efter de forskellige datoer, kundenavne, næste besøgsdag mm.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:55

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:12

Hej Søren

Prøv at se på dette: http://www.geniiiuscrm.com. Det er et nemt og gratis CRM som er simpel at bruge. Et godt alternativ til excel er at bruge Microsoft Outlook til at styre dine kunder. Journaldelen er rigtig god i Outlook da du kan arkivere alt kommunikation på din kunder, herunder mail, telefonopkald, dokumenter, kontrakter mv. Problemet med excelark er at det ikke er mobilt som en mailsystem eller CRM er. Hvis du bruger et af de to forslag vil du altid havde dine kunder med dig, uanset om du kun har en mobiltelefon med. 

Jeg bruger selv Outlook som CRM, men har også tilpasset det mine behov.

Vh Kristian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)