Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastiske tilbud på SEO-artikler og WordPress-hjemmesider!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mine kære med-Amino’er,

I forbindelse med lanceringen af NuvoMedias nye hjemmeside, har jeg valgt at kører en række tilbud. Dette betyder naturligvis ikke, at der trappes ned på kvalitet eller entusiasmeniveau. Jeg vil naturligvis stadig gøre mit ypperste for at skabe en tilfredsstillende kvalitet. De forskellige tilbud kan ses nedenfor:

• SEO-artikler: Jeg har før drevet et succesfuldt tilbud omkring SEO-artikler, og dette ønsker jeg at gentage. Jeg skriver endnu en gang artikler til 15 øre pr. ord ekskl. moms. Jeg forfatter naturligvis også artikler, der ikke er skrevet med henblik på søgemaskinerne. Mine erfaringer med tekstforfatning - og især SEO-artikler - spænder langt, hvorfor du er garanteret en velformuleret og læsbar tekst.
  • WordPress-hjemmeside: Jeg tilbyder også et formidabelt tilbud på WordPress-hjemmesider. WordPress er et formidabelt, fleksibelt og brugervenligt system, der kan bruges af enhver - uanset it-kompetenceniveau. Prisen for en WordPress-side med unikt design, er 2999DKK ekskl. moms og prisen for opsætning af WordPress-tema er 1299DKK ekskl. moms.

Det skal understreges, at jeg forbeholder mig retten til at afvise din opgave, hvis jeg ikke har tid eller opgaven er for krævende i forhold til prisen. Nu ser jeg naturligvis frem til at blive overvældet med opgaver - både i form af SEO-artikler og WordPress-hjemmesider.

Bestilling kan foregå gennem denne debattråd, PB eller på mail; nbo@nuvomedia.dk.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som noget nyt, vil jeg nu også gerne forsøge mig som engelsk tekstforfatter. Engelsk er som et andet modersmål for mig, da jeg har anvendt det på daglig basis siden tredje klasse. Mit ordforråd spænder stort set lige bredt på engelsk som på dansk, hvorfor jeg gerne vil garanterer mine kundskaber indenfor engelsk. Prisen er uændret.

Fortsat god tirsdag!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)