Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd/ideer søges til planlægning af relancering af firma og webshop...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg åbnede som fotograf et firma med en webshop hvor jeg solgte mine sportsbilleder i mange størrelser og formater.

Det var en god start men rygter fra folk jeg kender/snakker med siger mig at mit produkt ville kunne er så godt at de ville sælge meget mere hvis jeg bedre fik formuleret budskabet ud til mine besøgendewebshoppen.

Derfor så ville jeg høre om der var nogle der har gode ideer eller erfaringer til hvad og hvem man skal snakke med og hvad sådan en person kaldes.

Det jeg tænker på det er at udtænke en strategi for hele mit design, websites, visitkort og hvordan jeg bedst rammer min målgrupper. F.eks. så sælger jeg fodboldbilleder af lille Peter på 12 år til hans børneværelse men også billeder af stjernerne i superligaen så der var det måske en ide og dele det op i to websites til prof. og amatør sport.

Alle sådanne ideer og tanker kunne jeg godt bruge hjælp til så er der nogen der har erfaringer med sådan noget eller har brugt noget lignede så høre jeg meget gerne fra dig?

Derudover så skal jeg jo når der er et design og strategi klar jo have lavet hjemmesider med webshop og det bliver mit første møde med det man kalder CMS.

Men jeg er meget i tvivl om det skal være Wordpress, Umbraco eller noget helt tredje hvad kan anbefales. Det jeg ihvertfald ikke vil have er en website/webshop som ligner alle de andre som er skabt over samme skabelon (medmindre det bare der det der sælger fordi kunder kender det fra alle andre steder)

Jeg ved det har så meget at sige at have baggrunden på plads udover at man skal tjene penge på det. Derfor vil jeg nu søge den rigtige hjælp.

/Magnus Arnason

Arnason.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:42

Hey, tag en snak med min kunde, michael aagaard, hvad angår tekster, budskab og konvertering.

Website og fotograf webshop, vil jeg kunne klare for dig, har lavet webshops for fotografer før, specialviden programmeret mm.

Mvh kim
Ps. Sendt fra mobilen, derfor et kort svar.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:53

Godt at se, at du gør dig nogle tanker om at få fundamentet ordentligt på plads, før du kaster dig ud i en halv løsning.

Det er helt essentielt, at du vælger en webshop-udbyder, der har styr på SEO - og det er altså andet og mere end at hævde, at shoppen er "SEO-venlig".

KTJ er et godt bud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)