Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler inspiration til webshop - og et spørgsmål om Paypal betalinger

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop, der har kørt siden 2009, mest på hobbybasis - men jeg ønsker nu at få flere kunder igennem, og videreudvikle hjemmesiden. PT står min hjemmeside i Bricksite, så det er rent skabelonbaseret - jeg har simpelthen ikke mulighed for at lave en hjemmeside fra bunden, og har forgæves ledt efter nemmere muligheder til at lave sin egen hjemmeside med html/java skabeloner ( hvilket webhotel, websiteprogram osv?)

Er der nogen der vil kigge på min hjemmeside og evt give nogle hurtige ris/ros som jeg nemt og hurtigt kan rette op på? Extension-shop.dk

Er der nogle forslag til nemme (og billige, og gerne med skabeloner) løsninger med webhotel m webshop og evt et program at lave webshoppen i? Jeg må ærligt indrømme jeg ikke helt har styr på hvor mange af ovenstående ting, jeg faktisk skal bruge, da jeg fra tidernes morgen har været vant til at det hele er i Bricksite.

Og et bonus spørgsmål om Paypal betalinger: Jeg har ikke alm dankort betaling på min webshop (det er ganske enkelt for dyrt i forhold til omsætningen i øjeblikket), så jeg bruger Paypal - problemet er, at de trækker pengene fra kundens konto med det samme, og flere varer jeg sælger er bestillingsvarer, så de står med pengene ude ofte i en uges tid inden de reelt har varen. Hvordan ændrer jeg dette, så Paypal først trækker pengene når jeg markerer ordren som "shipped"? Kan det overhovedet lade sig gøre?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)