Det behøver ikke at være et "lukket" tilbud, så jeg vil gerne lægge det op her:
Abonnementet inkluderer:
- Fri tale til i Danmark (Maks. 1 time pr. opkald) - Fri SMS - Fri MMS - 50 MB data - Ingen opkaldsafgift - Overskrides 1 time pr. opkald, koster de efterfølgende minutter 0,60 kr. Pris pr. måned: 199 kr.
Hvis 50 MB data ikke er nok, er det muligt at tilkøbe en af følgende mobildata tillægspakker:
- 3 GB mobildata til 49 kr. pr. måned - 10 GB mobildata til 99 kr. pr. måned (Ekstra sim til datadeling koster 0 kr.)
Oprettelsen koster 99 kr. og bindingsperioden er 12 mdr. Abonnementet faktureres kvartalsvist forud, og ekstraforbrug (eks. udlandstelefoni) faktureres kvartalsvist bagud. Der ydes ikke tilskud til mobiltelefoner.
Alle priserne er ekskl. moms, og for god ordens skyld skal jeg nævne at priserne er gældende pr. 25. august 2012, og jeg tager forbehold for evt. prisændringer. (Hvis der nu skulle være nogen der læser denne tråd på et meget senere tidspunkt)
Det drejer sig om ca. 6 abonnementer og han fik 2 iPhone 4S og 4 arbejdsmobiler med. Han giver lidt under 1000 kr om måneden.
Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.
man må ikke give tilbud herinde men mindre man har plus profil. men skriv til mig på globalvisionsale@gmail.com så kan vi snakke jeg ved godt hvad du skal have