Jeg kan varmt anbefale dig at kontakte Michael fra Green Click Media (michael@greenclickmedia.dk). De er meget professionelle og super dygtige til SEO og Adwords.
jeg tror mere siden er nye og har fået den såkaldte google danse tjek her husk at være logget ind
jeg tror ikke ramt af pingvin , men son du ser er din side en kort back link historie og efter som det første links er kort tid fundet har den fået det normalt at en side hopper op og ned ad i starten nu skal du og forbedre din side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
hej og tak for dit svar det kan godt være du har ret for mit site hopper op og ned på google så er den på min gamle plads og så er den helt ude igen hv siger du man kan gøre ved det??
hej og tak for din besked jeg er heller ik helt sikkert men den er gået op og ned i plads på google de sidste 3 måneder så er den på min gamle og så er den helt ude igen og det har den ik gjordt før i det omfang
Hvis du er ramt af noget vil jeg gætte på du er røget i Panda filteret. Jeg syntes man skal lede længe efter, ja undskyld jeg siger det, bare 50 sammenhængende ord på mange af dine sider. Så mere indhold vil ikke skade.
Dine link til share salg er dofollow og jeg vi betragte metoden som affiliate, så vil mene disse skal være nofollow. Når du er i gang med dette ville jeg også udfylde alt tagget på billederne så søgemaskinerne kan finde ud af hvad alle de billeder handler om - tror dette vil have en positiv effekt.