Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger deltagere til en brugerundersøgelse af et vandrensningsanlæg til køkkenbordet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at starte en brugerundersøgelse af en drikkevandsrenser med omvendt osmose membran og patenteret 4-i-1 mikro-/nanofilter til køkkenbordet i danske hushold.

Anlægget har en kapacitiet på 190 Ltr./dag med en effektivitet fra >500ppm til <50ppm. Det ideele drikkevands niveau er 0-50ppm. PPM står for "Partikler Per Million" og måles med et TDS meter. TDS står for "Total Dissolved Solids" eller "total mængde af opløste faste organiske og uorganiske elementer".

Max. 500 danske hushold tilbydes, at få anlægget og et TDS meter på prøve i 6 måneder.
Så de dermed kan sikre sig altid at have rent drikkevand i hjemmet, og samtidig hjælpe mig med at få opbygget en viden om hvor forurenet vort postevand, rundt om i landet i virkeligheden er, hvilke personlige oplevelser samt erfaringer husholdet har haft, ved altid at have rent drikkevand (0-50ppm) i hjemmet.

Normalprisen for anlægget er 1936 kr. + fragt.
Normalprisen for et TDS meter er 199 kr.

For at kunne deltage, beder jeg om et depositum på 1000 kr. til sikkerhed for anlægget og TDS meteret, og refunderer 400 kr. når husholdet returnerer anlægget og TDS meteret efter prøvetidens udløb ubeskadiget.
Således at det reelt kun har kostet husholdet 600 kr. eller gennemsnitlig 100 kr. pr. måned for at sikre 99,9% rent drikkevand i hjemmet hver dag.

Hvis husholdet istedet ønsker at beholde anlægget og TDS meteret, skal restbeløbet på 936 kr. for anlægget +199 kr. for TDS meteret indbetales, og derefter 375 kr. ved hvert mikro-/nanofilterskift, som anbefales udført hver 6. måned.

Omvendt Osmose membranen bør udskiftes efter 3 år og koster 575 kr.
Der ydes 30 års garanti på anlægget og 2 års reklamantionsret.

Tilbuddet er kun gældende for de første 500 hushold i Danmark.

Kostberegning for dette anlæg over en 3 årig brugsperiode: Gennemsnitlig ca. 150 kr. /mdr. inkl. alle nødvendige filter-/membranskift.
Ikke særlig meget for at sikre altid at have 99,9% rent drikkevand i hjemmet, uanset hvor forurenet kommunens vand er.

F.eks. betaler hushold i Københavns kommune nu 435 kr./mdr. ekstra over vandregningen fordi kommunens vand kræver ekstra behandling.
Men på trods af dette, melder flere hushold om PPM aflæsninger på over 500ppm i kommunen, som er EPA's max forureningsgrænse.
Alt over 500ppm er sundhedsfarligt.

De danske hushold har ikke en mulighed for at vide, hvor forurenet deres drikkevand i virkeligheden er, før de har anvendt et TDS meter og aflæst ppm niveauet selv. Men bare een dags aflæsning er ingen sikkerhed for hvor forurenet drikkevandet er de andre dage. Man bør derfor foretage PPM-aflæsninger hver dag!

Dette tilbud vil derfor hjælpe de danske hushold, som anser det for vigtigt altid at have rent drikkevand i hjemmet med at få vished om de faktiske forhold og effekter på en nem og billig måde.

Interesserede bedes kontakte mig, så jeg kan fremsende info materialet (Brochure, Lånetilbud/-aftale og skema til PPM aflæsninger).

Mvh
Kristian
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)