Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med betalingsløsning fra Teller?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er,

Er der nogen af jer, der for nylig har modtaget et brev fra norske Teller, der tilbyder indløsningsaftaler til 2,3% modsvarende PBS'' tilsvarende aftaler til 5,75%. Endvidere tilbyder Teller afregning efter 8 dage, mod PBS'' 28 dage.

Det lyder jo meget attraktivt og likviditetsfremmende, men fungerer løsningen og der der erfaringer med implementeringen?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:49
Hej,

Umiddelbart lyder det jo meget godt, dog er det største problem et pbspbs har monopoldankortet, som flest danskere har, så dette kan folk ikke betale med via teller.

Jeg mener dog at der for nylig var en tråd om dem her på amino, også omhandlende den måde de sendte markedsføring ud på, men man desværre ikke lige finde den - hjælp?

// Jesper Skov

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:57
Faktisk får du pengene inden 7 dage. Det virker fint! De felste der har dankort har også visa eller andet tilknyttet.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:28
som flest danskere har, så dette kan folk ikke betale med via teller.

Det er nu ikke flest danskere der kun har et dankort, 31% af befolkningen har et rent dankort resten af visadankort.

Derudover kunne jeg forstille mig at mange af dem der har et dankort, måske har et mastercard eller lign ved siden af deres normale dankort. Men der vil selvfølgelig være en gruppe der ikke kan bruge deres kort hvis man vælger en udenlandsk udbyder.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:52
Teller er så vidt jeg ved svensk og de er fusioneret med danske Dibs. Vi bruger dem i SPAMfighter og de er super.

Dbh Martin
Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 11:33
Med hensyn til de 31% er de total forkerte. Jeg mener det er farvet af hvem der skriver talene. Nemlig Dankort selv... Der er jo forskelige måder at opgøre det på. Jeg kender ingen der har rent dk-kort mere. Jeg vil tro det måske ligger på 10-15%
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 11:44
Remy - det der er jo påstand på påstand, så så længe du ikke selv kan komme med en bedre statistik end at du ikke kender nogle der har et dankort holder den ikke.

Nu ved jeg ikke hvordan statistikken er opgjort men jeg kunne forstille mig en stor dele af de 31% er ældre mennesker.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:59
Dato: 23-06-2007 10:52:22 Forfatter: Martin Thorborg Teller er så vidt jeg ved svensk og de er fusioneret med danske Dibs. Vi bruger dem i SPAMfighter og de er super.

Dbh Martin

Teller er norsk og de samarbejder med Dibs. Jeg mener ikke at de er fusioneret.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 12:12
Jeg kan da sagtens lave en statestik ud fra hvor mange der bruger "rent" Dankort i de butikker jeg har med at gøre. Og det er 12%.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 12:23
Remy - Ja men det giver på ingen måde et billede af hvordan det er hos andre.

Jeg tror du har helt ret at der i nogle butikker er en langt mindre procent end 31% og det er måske endda gældende for de fleste.
Det kan skyldes mange ting.

1. det er ikke din målgruppe der har dankort

2. dem der kun ejer et dankort køber ikke ret meget på nettet

etc.

EDIT: Jeg kunne forestille mig den statistik Dankort.dk viser er basseret på hvor mange kort der bliver solgt, og ikke på hvor meget de bliver brugt.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)