Hej Amino bruger. Jeg har kigget på den autorisations vejledning på Fødevarestyrelsens hjemmeside, men synes den er lidt tricky. Jeg er ved at starte et lille Catering firma hvor vi kun vil lave kolde retter, som salat og sandwich. Ingen friture ingen kogning men lidt lidt opvarmning af brød og boller. Jeg er ved at indrete et køkken som skal bruges ca. 2-3 dage om ugen i ca. 10 timer i alt. Jeg skal have lagte enten vinyl eller fliser på gulvet. Jeg har ingen mulighed for noget gulvafløb, men aktiviteterne bliver så begrænset at vi sagtens kan holde det rent ved at feje og vaske det hver gang vi har været der. Nogen der har erfaring med noget lignende, med afløb?? Mvh. Fatih |
Fatih T.:Jeg har ingen mulighed for noget gulvafløb, men aktiviteterne bliver så begrænset at vi sagtens kan holde det rent ved at feje og vaske det hver gang vi har været der.
Nogen der har erfaring med noget lignende, med afløb??
Tror ikke du kan holde det så rent, som det skal være. I et køkken skal gulvet afskummes hver dag. Hvis man har begrænset produktion kan afskumningen gøres et par gange om ugen.
Jeg har arbejdet som chef flere store rengøringsfirmaer, har alle mulige former for kurser i rengøring og det er derfra jeg ved det.