Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav til afløb

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger.

Jeg har kigget på den autorisations vejledning på Fødevarestyrelsens hjemmeside, men synes den er lidt tricky.

Jeg er ved at starte et lille Catering firma hvor vi kun vil lave kolde retter, som salat og sandwich.

Ingen friture ingen kogning men lidt lidt opvarmning af brød og boller.

Jeg er ved at indrete et køkken som skal bruges ca. 2-3 dage om ugen i ca. 10 timer i alt.

Jeg skal have lagte enten vinyl eller fliser på gulvet.

Jeg har ingen mulighed for noget gulvafløb, men aktiviteterne bliver så begrænset at vi sagtens kan holde det rent ved at feje og vaske det hver gang vi har været der.

Nogen der har erfaring med noget lignende, med afløb??

Mvh. Fatih

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 20:50

Fatih T.:

Jeg har ingen mulighed for noget gulvafløb, men aktiviteterne bliver så begrænset at vi sagtens kan holde det rent ved at feje og vaske det hver gang vi har været der.

Nogen der har erfaring med noget lignende, med afløb??

Tror ikke du kan holde det så rent, som det skal være. I et køkken skal gulvet afskummes hver dag. Hvis man har begrænset produktion kan afskumningen gøres et par gange om ugen.

Jeg har arbejdet som chef flere store rengøringsfirmaer, har alle mulige former for kurser i rengøring og det er derfra jeg ved det.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 21:00

Hej Carl,

Tak for svaret.
Jeg er nu ikke så bekymret for at holde det rent.
Jeg tænker mere på om Fødevarestyrelsen/ mm. Vil godkende sådan en løsning. Det bliver nemlig kun et lokale vi kommer til at bruge i et par år.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 21:12

Jeg har aldrig prøvet at skulle have et køkken godkendt, men ved at gulvrengøringen er noget som de ser meget alvorligt på.

Dog har jeg en gang ringe og spurt dem, hvornår et gulv var rent, men kunne ikke få noget svar. Så du kan muligvis godt få det godkendt, hvis det kun er varme af færdig brød.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Jan 11
Skrevet kl. 21:14

Ja som sagt er det kolde retter der er tale om. Men vil da meget gerne høre fra andre der har en viden omkring
Det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)