Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

problemer med magento

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hey i søde mennesker, jeg håber en af jer kan hjælpe mig, jeg er ved at blive frustreret over at magento ikke vil samarbejde :(. Ligemeget hvad jeg trykker på i admin panelet modtager jeg en fejl hvor der står det her "

There has been an error processing your request

Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 1240767028369  "   error log record number er forskellig alt efter hvad jeg trykker på. Jeg er meget ny i magento, så jeg har ikke den mindste ide om hvad jeg kan gøre ved et her.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Gå ind under /var/report og hent den fil som passer med det nummer du angiver her i tråden. Det er ren tekst, så åben den med notesblok eller lignende og du vil få en bedre forklaring af hvad problemet er.

Den fejl du poster her er bare en standardfejl, som fortæller hvilken log du skal kigge i. Den fortæller i sig selv ikke noget brugbart.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 17:16

Epigenetic:

hey i søde mennesker, jeg håber en af jer kan hjælpe mig, jeg er ved at blive frustreret over at magento ikke vil samarbejde :(. Ligemeget hvad jeg trykker på i admin panelet modtager jeg en fejl hvor der står det her "

There has been an error processing your request

Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 1240767028369  "   error log record number er forskellig alt efter hvad jeg trykker på. Jeg er meget ny i magento, så jeg har ikke den mindste ide om hvad jeg kan gøre ved et her.

Tag et kig på: http://wikigento.dk/fejl-there-has-been-error-processing-your-request

Ovenstående siger desværre ikke meget om fejlen.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

Mange tak for jere svar, jeg har rettet fejlen :D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)