Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af eget tøjmærke - Hvordan?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Aminoer!

Jeg og en anden af brugerne herinde har snakket lidt sammen om et muligt samarbejde om at oprette eget tøjmærke og dernæst sælge det over en webshop vi laver.

Men nu er problemet, hvor kan man få produceret sit eget mærke med evt. logo eller tryk på til en pris, så vi kan sælge den videre? Og hvad koster det ca. for 100 eksemplarer? Har hørt noget om Polen. Vi regner med evt. at starte ud med nogle caps og diverse.
Håber nogle af jer giver lyd! Tak på forhånd! - Jacob
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 15:58

nysælgerdk:
Jeg og en anden af brugerne herinde har snakket lidt sammen om et muligt samarbejde om at oprette eget tøjmærke og dernæst sælge det over en webshop vi laver.

Undskyld mig men der er som om at folk herinden ikke følger med i hvad der sker i den virkelige verden. Er det selt ikke gået op for Jer at tøjbranchen lider og rigtigt mange butikker samt tøjmærker lukker eller går konkurs for tiden?  

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

Vi tager chancen. Da vi er overbevist om at det kan klares. Vi vil finde på noget som skiller sig ud :)

Kender du nogle?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 16:37

nysælgerdk:
Da vi er overbevist om at det kan klares. Vi vil finde på noget som skiller sig ud :)

Den har vi aldrig før hørt her på amino, men sjovt nok så tror alle de er så unikke.  Hvorfor skulle skulle butikkerne tage nye brands ind når de kæmper for at overleve?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40

Vi vil sælge i vores egen webshop. 

Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:41

dejlig positiv holdning. de ville jo også sælge over deres egen webshop. jeg kender mange små mærker, som har stor succes, med deres egn lille webshop :)

men jeg ved ikke noget om hvor man kan få det lavet, men held og lykke med det fra mig :)

Nicolai

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:44

Tak for opbakningen Gejs. :-)

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:01

Hej med jer..

Min bror producere tøj til mange forskellige både i DK og i udlandet.. Er sikker på han kan hjælpe jer også... Og så til en god pris, da han har sin egen fabrik , hvor det bliver lavet...Kontakt mig på PB, så kan jeg give jer hans oplysninger..:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51

Hej Ricki!

Kan du sende mig en mail til dkchampion@live.dk 

Vi ville være taknemmelige hvis du ville det. :-)

Mvh.

Jacob 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

Vi kan desværre ikke skrive en privat besked til dig, da du har slået funktionen fra. :-(

Men du kan sende mig en mail på dkchampion@live.dk :-)

Mvh 

Jacob

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)