Hej kære aminoer Jeg har lige et par hurtige spørgsmål, som jeg håber i kan svarer på. Jeg har som privatperson bestilt nogle varer hjem til mig selv hovedsagligt fordi jeg først vil have produktet i mine hænder for at se om det er noget jeg ønsker at gå videre med. Idet at jeg jo endnu ikke har et cvr nr (jeg har afmeldt det for 1 måned siden dooh) og kun ønsker at starte op hvis jeg mener produktet er holdbart på det danske marked. Leverandøren jeg har talt med "lyder" til at være meet inde i det, og har sagt han vil hyrer DHL til at sende mine produkter, og de vil komme pr fly. kassen vejer max 10 kg. Jeg har bedt om en FOB pris. som han så har givet mig. der er tale om et produkt til under 1000 kr, så det er begrænset hvad jeg kan miste ved det. Hvis han vælger at røvrende mig. Men jeg synes jeg har læst godt på lektien, og han virker meget troværdigt. Også fordi han leverer til en anden dansk virksomhed, der har samme produkt. Er der nogen ting i mener jeg skal være opmærksomme på i dette tilfælde?
|
Vareprøver fra pakistan som privat person!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)