Jeg er selv programmør og har lavet sitet i Drupal 6. Min partner er sælgeren. Situationen er nu den, at jeg har været og er stadig hængt op med andet arbejde, så jeg har ikke tiden til at få lavet de sidste ting, der skal til, før vi kan begynde at tjene penge på sitet. Vi har allerede kunder, der presser på for at komme i gang med samarbejde, men vi mangler simpelthen at få fikset nogle ting hist og her, før vi kan være bekendt at sælge produktet til dem. Frygten er, at vi lader stå til for længe og en skønne dag vil blive overhalet af nogle andre, da dette marked har vanvittig stort potentiale. Vi søger derfor en Drupal-kyndig udvikler, som har tid og lyst til at blive partner med os i virksomheden og arbejde sig til sin andel i form af udviklingstimer. Du skal have indgående kendskab til Drupal og være erfaren i udvikling af moduler, og så skal du have lyst til at være en del af et startup. Hvis du er den rigtige, er vi til gengæld ikke nærige med at dele ud af virksomheden og ser helst, at du på sigt bliver ligeværdig partner. Skriv en PM med lidt om dig selv for at høre nærmere. Mvh |
Drupal-udvikler søges som partner i eksisterende site
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)