Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug SKATs informationsmøder!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Igår var jeg til et informationsmøde ved SKAT, om nystartede virksomheder. Vi kom godt omkring, hvad det krævede, hvad man skulle gøre, samt en masse gode råd. Derudover var der hele tiden mulighed for, at spørge om hjælp, til sin egen virksomhed

Der var næsten kun unge mennesker, så brug dette!! Især unge nye iværksættere :) 

Jeg var i Aarhus, næste gang i Aarhus er d. 13. september, men der er også mange andre steder i DK! :)

Linkhttp://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=316665&iID=12385 

Det har sikkert været oppe mange gange før! Men det går vel an. :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47186
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:05

Ja det går i høj grad an med et godt råd. Det er jo udpræget vor begyndere, men dem er der mange af herinde - og man får bestemt grundliggende viden og et ganske stort skriftligt materiale man siden kan slå op i + man får kontakt til kommunens erhversrådgiver som også senere kan og vil hjælpe, så for helt nye er det oplagt at benytte sig af muligheden. Jeg mener tilmed der følger et hyggemåltid med mange stederBig Smile

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 19:24

Det var der, vi fik en lækker sandwich og en sodavand ganske gratis. Fordi der var mange, som desværre ikke var dukket op, fik dem som kunne spise mere, to sandwichs. :=)

Jeg var overrasket over, hvor mange unge kvinder der var til mødet. Især alternative behandlere. Meget spændende! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 19:48

Jeg skal helt sikkert også afsted.. har på mærkværdigvis bare været hos en kunde i vestjylland de sidste tre gange der var SKAT infomøde.. og er det også d. 13.. må satse på næste gang igen - selvom det jo altid er rart med kunder ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)