Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningspartner med baggrund i design søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  VeloMount Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nystartet iværksætter og søger nu en forretnings partner i København, der har baggrund i design. Jeg kan selvfølgelig ikke afsløre det hele her, men kan fortælle at det drejer som cykeltasker og cykeludstyr mm. 

Projektet er i sin opstarts fase og er pt ved at samle startkapital, min baggrund er en Bachelor i Information Management og en Kandidat grad i Organisational Innovation Management. 

Hvis dette har interesse så send mig gerne noget info om dig selv og hvorfor du ønsker at indgå i et samarbejde?

V/H Jacob

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:13

ikke for at virke negativ men tror det er sværtog skaffe kapita idag desværre. kommer an på hvilken selvskabs form du vil starte men du kan sende mig en pb og sige lidt mere hvad du søger om designeren skal kunne eller hvad du ellers søger

Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Fra  VeloMount Skrevet kl. 21:06

Jeg søger en designer der først og fremmest har iværksætter-ånd (hvis det giver mening?), Derudover en designer der kan gøre ideer og koncepter visuelle, har forstand på materiale valg mm. Der skal laves 3D tegninger af produkterne inden de sendes til produktions selskab, og det er derfor jeg nu vælger at indgå i et partnerskab med en designer. 

Og tro mig jeg ved udemærket hvor svært det er at skaffe kapital til opstart…..men jeg er ikke typen der giver op! Og det må en evt partner heller ikke være.

VH. Jacob

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:12

er skam helt med :) på iværksætter ånd kan godt lide du ikke bare giver op er selv efter kapital og vil heller ikke bare give op. kæmper til det lykkes og hvis jeg skal starte uden en krone gør jeg skam det :)

Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Fra  VeloMount Skrevet kl. 21:32

Thats the spirit Big Smile, held og lykke med det. hvis du finder en arbejdsløs designer der matcher min beskrivelse, smider du dem bare denne vej Wink

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:48

ilm skal jeg skam nok hvis jeg ser eller høre noget :)

Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:36

Hej Jacob

Jeg har lige meldt mig på Amino og set dit opslag hvor du søger en designer. Har du stadig mod på projektet og søger en samarbejdspartner? Jeg er selvstændig møbel- og produktdesigner som søger nye udfordringer. Mit værksted og tegnestue ligger i Valby hvorfra jeg det sidste års tid har haft base.

Mvh. Jonas

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:25

Jeg har lagt en Pb, jeg vil mene jeg er det du søger :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)