Hej kære Amino’er, Jeg er ved at starte en PSD to HTML-virksomhed med min partner (virksomheden går under navnet NuvoChop), og i denne forbindelse søger vi referencer. Derfor tilbyder vi nu alle vore PSD to HTML-ydelser til halv pris. Har du en række PSD, PNG eller måske GIF-filer liggende, der mangler at blive opsat i HTML og CSS eller WordPress, så har du nu muligheden for at få det gjort til halv pris:
Både min partners og mine egne erfaringer og kompetencer indenfor faget spænder bredt. Desuden sætter vi en dyd i kundeservice, så du er dermed garanteret en fantastisk oplevelse. Hvis du ønsker eventuelle tilvalg såsom, jQuery, JavaScript, PHP og lignende, så kan du blot nævne dette ved bestilling. Vi er desuden også interesseret i at agerer underleverandør for web- og reklamebureauer såvel som grafiske designere, der enten ikke kan eller vil stå for kode-delen. Hvis du vælger NuvoChop som fast underleverandør, kan vi yde en rabat på 20% pr. ordre. Bestilling kan foregå gennem tråden her, gennem Privat Besked her på Amino eller gennem mail nbo@nuvomedia.dk. Fortsat god dag! :-) |
Fantastisk tilbud på PSD to HTML!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)