Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges med flair for EL/Teknik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 30
Fra  2UHOME Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner søges med flair for EL/teknik

Jeg står i den situation at jeg gerne vil starte en virksomhed op, men vil dog helst foretrække at dele det med en anden, for to hoveder er som sagt bedre end et.

Firmaet er kun på tegnebordet , men har kontakt til leverandøren og en masse ideer til setup.

Jeg tænker den person jeg søger er et sted mellem 25-35 år, bosat på Sjælland og har lysten til at starte et firma op med henblik på at få det til at blive en stor success inden for nogen år. Du skal være en der har lidt teknisk snilde, gerne med noget baggrund indenfor EL/teknik/EDB, have lidt sælger gener, samt generelt bare have hænder og hoved godt skruet sammen. Dette vil i starten bare være noget vi laver udenfor vores normale arbejdstider, med henblik på at blive noget vi kan leve af i løbet af nogle år +-. Samtidig skal der også læggess lidt penge i det mht. til bestilling af prøver, men vil ikke være det helt store da vi ikke skal køre med noget lager, kun direkte bestilling. Vi fordeler opgaverne imellem os for at supplere hinanden og firmaet bedst. Salgs delen ser jeg dog helst at vi beg
ge står for, så er vigtigt du går op i at være præsentabel, er veltalende både i Dansk & Engelsk, samt også kan stave nogenlunde på begge sprog (gerne flere sprog).

Området er inden for film/folie, hvor dette er bygget op på en speciel nanoteknologi, som så gør det unikt og samtidig har jeg gode kontakter til leverandøren og andre.
Marked vi henvender os til er næsten alle der bruger reklame, vinduer, samt er klare til at gå et step vider ind i fremtiden.

Jeg har selv tidligere været selvstændig, men beskæftigede mig i dag med salg, Logistik/transport, system support, samt meget mere.

Hvis du ønsker at høre mere omkring dette, så send mig en privat besked og jeg vil forklare mere omkring dette, og vi kan evt. tage en møde hvor jeg giver en kop et eller andet.

Mvh
Klaus Nielsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)