Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg: Kvinde lyv for helvede

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sidder her til morgen og tjekker Facebook som jeg plejer, vupti frem under nyheder kommer Martins video "Kvinde lyv for helvede" og overskriften gjorde, at jeg bare blev nødt til at se den video nu! Og fuck, Martin du er så sej!

Jeg kunne ikke lade være med at smile mens jeg så videoen, for jeg kender det ALT ALT for godt. Står selv snart og skal have sendt nogle elevansøgninger ud, hvor blandt andet blindskrift er et krav.

Jeg har i folkeskolen haft blindskrift (fik 10), men har intet kursusbevis på det. Andre i min klasse har så et fint lille kursusbevis. Jeg prøvede at tage den samme test på skolen som de andre, og var den med højst anslag i minuttet + med laveste fejlprocent. Yes. Nå, men sad så og skulle lave CV her den anden dag, og var lidt usikker på om jeg skulle skrive blindskrift på, netop fordi jeg intet kursusbevis har på det.

Men efter at have set Martins video, ja så kan jeg love jer for at der bliver skrevet blindskrift på Cv'et.

Ufattelig så hårde vi kvinder kan være ved os selv engang imellem... Men som man siger, en kvindes største kritikker.. Er hende selv.

Tak for en super fed video Martin! :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt du kunne bruge det :-)

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)