Hej Aminoer Er der nogen der kan anbefale mig en dygtig .asp programmør? Mit gamle CMS (udviklet i Indien) virker sådan set ok, men jeg vil gerne have lavet nogle WEB2.0 ændringer - det er jo så hipt for tiden :-) Jeg vill gerne have lavet såden et RSS Feed - til min nyhedsside, muligheden for at læsere kan kommentere på artikler, samt nogle små ændringer i linkstrukturen. Nu har jeg mailet frem og tilbage med den oprindelige udvikler - man vi snakker ligesom forbi hinanden og kommer ingen vegne. Udvikleren skal helst bo i nærheden af Midtjylland/Holstebro hvis muligt. Det nuværende CMS er i en MSSQL database, udviklet i .asp - og sådan skal det fortsætte med at være. På forhånd tak for hjælpen |
Nogen der kan anbefale en dygtig .asp programmør ?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Det var da ikke mange svar du har fået ind her... Jamen skriv til mig på info@deZari.dk og lad os se på det... Har bl.a. udviklet: * Online-shop (også CMS) * Vareliste * Photogalleri * Kontaktformularer * Beregnings formularer * Maillister * m.m. Om jeg bor tæt på Holstedbro ??.. - Ja-da, meget tættere end din indiske ven ;-) // René... |
Jeg har netop bemærket at jeg har fået en hel del beskeder med anbefalinger - mange tak for det. Jeg har også fundet en der forhåbentligt kan finde ud af det. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)