Hej Aminoer, Jeg søger jeres mening/input på følgende: Har I som iværksættere godt styr på jeres vision for virksomheden? Hvis I ser ud i fremtiden - om 15-20 år - ved I så præcist, hvad I arbejder for at opnå? Jeg spørger, fordi jeg i mit arbejde som coach (jo, endnu én ![]() Jeg ved hvordan jeg selv har det med min egen vision for virksomheden - den står stærkt for mig og gjorde det også da jeg startede for alvor for 3/4 år siden. Derfor vil jeg gerne høre jeres synspunkter - vil det give mening for en iværksætter at arbejde med sin vision eller er det soleklart fra starten? (mange iværksættere er jo drevet af en indre ild !!) (Hvis du har fået lyst til at være prøveklud, så send en mail - kun de første 5 kan få en demo pr. telefon - hvis de til gengæld svarer på nogle spørgsmål pr. email om hvad de synes om værktøjet). |
Hej igen Aminoer
Tak for ingen svar - det er jo nemlig også en slags svar!
Jeg konkluderer, at de iværksættere, der har læst indlægget, har fuldt ud styr på deres vision for virksomheden. Det er alletiders - og jeg vil fortsat kun anvende visionsværktøjet til "alm." privatkunder.