Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobbet stinker - Skulle jeg blive taxachauffør

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har valgt en gammel konto, da denne post IKKE skal komme op på goggle, når folk søger på mit firmanavn.

Jeg har et job, hvor jeg arbejder skiftehold, for at få økonomien til at hænge sammen.
Jeg er så heldig, at jeg har en dejlig kone, datter og hus, så jeg kan ikke bare droppe mit
job. Jeg KNOKLER for at få mit firma op og køre, men har pt. kun en indtægt på 8000 månedligt inkl. moms før skat.

Problemet er, at jeg er rigtig træt af mit arbejde og skiftehold er bare noget lort. Igår blev jeg syg, og for at gøre en lang historie kort, så er en af mine chef'er meget arrogant, og jeg fik simplthen sådan nedladende, ukollegial overhaling om min sygemelding. Jeg skriver nu en klage på ham, når jeg bliver rask og har snakket med tillidsmanden. Det skal noteres, at jeg ALTID passer mit job.

Men er RIGTIG træt af det for øjeblikket og efter den overhaling, synes jeg bare, at jeg har ramt en mur...

Jeg overvejer stærkt, at tage et taxakort, droppe jobbet og arbejde som taxachauffør. INDTIL mit firma kører, eller jeg køber et billigt velfungerende firma.

Jeg skriver fordi jeg vil høre jeres mening, forslag og erfaring.
Har i kørt taxa, og er det et ok job? hvad er lønnen i provinsen ca.... (jeg ved dette kan være svært at sige præcist)

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)