Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdiansættelse af internet-portal

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg står i den situation at jeg har brug for at få værdiansæt min internet-portal med henblik på et fremtidigt salg.

Da jeg ikke selv har nogen erfaring med salg af virksomheder, og derfor heller ikke har noget grundlag for at bedømme en eventuel salgspris - har jeg kraftigt brug for din hjælp. Du behøver naturligvis ikke have erfaring med salg af virksomheder, for at bedømme en forventet salgspris. Bare du har en idé om hvad prislejet er, for en internet-portal som min. 

Jeg ville blive meget glad, hvis jeg hørte fra så mange som muligt, så jeg kan danne mig et mere nuanceret billede af salgsprisen. 

Alle informationer du har brug for, for at kunne bedømme værdien, vil jeg naturligvis sende til dig enten på mail eller i en PB.

Hvis du vil hjælpe mig, må du meget gerne skrive til mig her i tråden, i en PB, eller på mail@kristoffersl.dk

På forhånd mange tak! 

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 15:19

Ingen hjælp at hente? :)

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 12:04

Mange tak til Gün Üret for at ville hjælpe!

Hvis andre er interesserede i at hjælpe, ville jeg være dybt taknemmelig.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 12:07

Der er rigtig mange forskellige måder at måle det på... Men det som der er TJENT i løbet af de sidste 12 måneder, kan være et billede af portalens værdi.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 12:09

Hej 

Lars Holdgaard:
Der er rigtig mange forskellige måder at måle det på... Men det som der er TJENT i løbet af de sidste 12 måneder, kan være et billede af portalens værdi.

Hej Lars

Er det en anerkendt måde at værdisætte internet-portaler på?

Vil du være interesseret i at værdiansætte min?

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 18:05

Evt. andre der vil hjælpe mig på vej? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:07

hvad en siden er værd

er domænet  godt klinger simpelthen noget man må have

er det et flot side man overtager, kan enhver se det koster kroner lave sådan en side og står en mangler lige netop sådan en side men forvent ikke 100.000 kr vis har brugt 100.000 kr webmaster der spiller mange ting ind i vurdering i en side , så tit kan man ikke undgå tab ved at sælge siden set i forhold hvad man har givet i kroner denne side

alt med seo

hvad er back links

pagerank side

alexa rank

er der lidt arbejde ved at vedligeholde siden

hvad er indtægt og udgifter ved siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 19:33

Mikael christiansen:

hvad en siden er værd

er det et flot side man overtager, kan enhver se det koster kroner lave sådan en side og står en mangler lige netop sådan en side men forvent ikke 100.000 kr vis har brugt 100.000 kr webmaster der spiller mange ting ind i vurdering i en side , så tit kan man ikke undgå tab ved at sælge siden set i forhold hvad man har givet i kroner denne side

alt med seo

hvad er back links

pagerank side

alexa rank

Hej Michael

Tak for dit svar!

Vil du evt. vurdere sidens værdi? - så kan jeg lige sende lidt info til dig i en PB.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:42

KristofferSL:

Mikael christiansen:

hvad en siden er værd

alt med seo

hvad er back links

pagerank side

alexa rank

Hej Michael

Tak for dit svar!

Vil du evt. vurdere sidens værdi? - så kan jeg lige sende lidt info til dig i en PB.

jeg kan godt prøve give et bud men jeg er ikke ekspert i at vurdere sider vil jeg selv mene ,men jeg kan da godt give mit bud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 19:47

Mikael christiansen:
jeg kan godt prøve give et bud men jeg er ikke ekspert i at vurdere sider vil jeg selv mene ,men jeg kan da godt give mit bud

Tak - jeg sender PB!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)