Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

filstørrelser i mails

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas

Det er nogle udmærkede betragtninger, men de holder ikke helt

zerpex:
Du kan komprimere filerne endnu mere ved at bruge noget der hedder gzip komprimering, eller 7zip komprimering, de fylder ofte mindre end zip filer, men problemet er, din revisor skal have installeret et program for at pakke dem ud (Hvis han ikke bruger Apple computer).

7-zip er faktisk det bedste program, idet dette faktisk udpakker de fleste filer incl. rar-filer.

zerpex:
Også det ved at uploade dem til rapidshare, yousendit, f.eks. vil jeg ikke anbefale da folk nemt kan finde de filer, og jeg regner ikke med de skal være tilgængelige for resten af verdenen.

Filerne er kun tilgængelige i kort tid, hvorefter de slettes - Når de er hentet forsvinder de med det samme. Kan iøvrigt ikke se forskellen på andre cloud-baserede løsninger.

zerpex:
Jeg tror det bedste alternativ ville være dropbox, dog vil disse tage lige så lang tid at sende, da det ofte har at gøre med din internet forbindelse hvor hurtigt du kan sende og modtage filer.

Det er het korrekt, men vil vel også påvirke anvendelsen af den tjeneste, som du tilbyder - Argumentet giver ingen mening.

Tonny

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 21:44

Jeg tilbyder en tjeneste ja - men da hun ikke er ude efter det, så ville dropbox være et alternativ.

7zip er både et program, men også en filtype :)

Men personligt, ville jeg aldrig bruge rabidshare, yousendit osv til at gemme data sådan, især ikke når man læser forretningsbetingelser.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:49

zerpex:

Jeg tilbyder en tjeneste ja - men da hun ikke er ude efter det, så ville dropbox være et alternativ.

7zip er både et program, men også en filtype :)

Men personligt, ville jeg aldrig bruge rabidshare, yousendit osv til at gemme data sådan, især ikke når man læser forretningsbetingelser.

Så er vi enigeYes

Dog har Dropbox trods alt også haft sine problemer, så alt i alt skal man nok være varsom med cloud-løsninger. Jeg er så ikke i stand til at vurdere den ene frem for den anden.

Jeg anvender eks. kun Dropbox  fordi mange af mine kunder anvender denne løsning, men personligt og ikke mindst virksomhedsrelateret afholder jeg mig fra cloud-løsninger.

Tonny

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 22:07

Det eneste jeg som regl bruger, er egne servere, og så Amazon med deres fulde kryptering slået til :D

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)