Er du bekendt med crowdfunding? For en lille uge siden læste jeg en artikel på Comon, at en markedsplads i Finland har lavet crowdfunding til virksomheder i norden.
Vi er så heldige, at vores projekt er gået gennem nåleøjet og her til formiddag gik vores projekt live. Siden vi gik live for 6 timer siden er vi allerede oppe på 3% funding.
Hvis du synes, at vores projekt er spændende og kan se en god forretningsmulighed i vores projekt, så skal du være mere end velkommen til at investere :-)
Vi har jo tastet lidt sammen og som jeg tidligere har sagt, så synes jeg virkelig at http://wildplanettours.com (bare lige for at sætte et link på tråden også) er et super fedt site. De præsentationer, som understøtter forretningsmodellen er fede og jeg kan gode lide princippet.
Som vi også har talt om, så er det fedt at du/I går GLOBAL fra starten er den eneste rigtige måde.
Crowdsourcing er COOL og at det virker er bare et godt tegn på at bankernes dage er overståede... Verden bliver SÅ mikro... Super fedt..
Alt det bedste og til alle jer, som endnu ikke har besøgt sitet - tag et kig.. Måske en investering værd!
Morten
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Er du bekendt med crowdfunding? For en lille uge siden læste jeg en artikel på Comon, at en markedsplads i Finland har lavet crowdfunding til virksomheder i norden.
Vi er så heldige, at vores projekt er gået gennem nåleøjet og her til formiddag gik vores projekt live. Siden vi gik live for 6 timer siden er vi allerede oppe på 3% funding.
Hvis du synes, at vores projekt er spændende og kan se en god forretningsmulighed i vores projekt, så skal du være mere end velkommen til at investere :-)
Jeg er helt enig i, at Invesdor er et fedt koncept! Crowdfunding er ikke nyt, men de fleste steder er det for musikere, kunstnere osv. Hos Invesdor er det kun virksomheder der søger kapital - det synes jeg er genialt.
Samtidig har jeg været meget begejstret for den service, der følger med. Ofte står man som kapitalsøger og ved egentlig ikke, hvad der er godt og skidt ved ens forretningsplan. Invesdor giver feedback på ens koncept, forretningsplan, mål osv. Altså den konstruktive feedback som man ofte mangler.
Jeg håber, at andre også vil benytte sig af deres service og jeg skal nok opdatere herinde, når der sker noget vedr. vores projekt :-)
Trying to understand Danish but not so good at it (I can speak Finlandsvensk, which is a bit different to swedish). Anyway, thanks for your kind words about Invesdor service. We are hoping to spread the word but as we are startup ourselves, our resources are still somewhat limited. We are also preparing to raise our own financing via Invesdor this year, but I will tell you about it in due course. Anyway, good luck with the campaign. I am sure you will be successful as your concept is so good!