Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skammer mig tit over at være Dansker efterhånden

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

hej

lige et rigtig surt opstød her en søndag med det gode vejr.

Nå jeg havde travlt i virksomheden igår, så min kone og børnene tog i legoland kl. 11 og jeg skulle så kommer derud sidst på eftermiddagen.

jeg kommer derud og parken er lukket, og jeg var da ked af at min kone og 3 børn var inde i parken og jeg ikke kunne komme ind, men at høre på hvad og hvordan danske mennesker kunne skælde ud og svine dem til osv. det var fordærdentlig at høre på, selv direktøren var ude og jeg kom op og diskuterer med flere fordi jeg var da også træt af det, men hvad kunne de gøre det var første gang det er sket i deres 44 år som park.

og så en ting mere, jeg har fulgt med i debatten omkring dagpenge slut efter 2 år.

jeg har selv har en ledende stilling siden jeg var 22 og til mine 41 år nu og nu har jeg så været selvstændig med flere forskellige ting og nu har jeg så et rengørings/vinduespolerings firma som går rigtig godt og jeg arbejder på alle døgnets timer, og så skal man høre på der ikke er arbejde herhjemme, men jeg ville da tro hvis man tog alle rengørings job ville man nok kunne finde minimum 20,000 jobs fordi det er polske og rumæner og tysker som kommer herop fordi det er ikke godt nok for os danskere.

jeg er pisse træt af høre på hvor meget vi kræver herhjemme prøv dog at give lidt tilbage, og når en arbejdsløs spørger jeg ved ikke hvad jeg skal med alle mine problemer, så siger jeg ja du har nok en femte del af de problemer et barn på 5 år har i afrika

hvis ikke tiden og det danske folk ændre holdning tror jeg vi bliver udland med tiden Desværre fordi Danmark byggede på noget godt, men det smuldre, se bare fucking 3f som nedlægger jobs herhjemme hvorfor tager de ikke dem som slet ikke er medlem af nogen arbejdsgiver forening, åhh fuck hvor jeg bare af træt af det

det var lige lidt meget surt opstød på engang

fortsat god søndag til jer alle gode aminioer som bidrager til Danmark

hilsen

thomas

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)