Hej Amino-venner, 2 spørgsmål.. Håber i kan hjælpe 1. Er det lovligt at bruge et firmas navn i sit domæne ?
(Cola'en er bare et tænkt eksempel ;-) Jeg skal ikke sælge colaer) 2. Vil det være en fordel at bruge oplagte søgeord i ens domæne ? Hvis vi fortsætter med cola'en, så ville der sikkert være en del der ville søge efter "cola online" eller "køb cola" osv. Ville det da være en fordel (i forhold til søgemaskine-placering) at ens domæne hed feks. "colaonline.dk" eller "købcola.dk" ? Eller vil det være fuldstændig ligegyldigt for ens placering på google ? På forhånd mange tak :-) Mvh shopKONRAD / Daniel |
shopKONRAD.dk:2. Vil det være en fordel at bruge oplagte søgeord i ens domæne ?
Det er en fordel når du laver kommentar på blogs, men ellers nej jeg ser ingen fordel om du har navnet kaj.dk eller hestesælgeren.dk jeg kan stadig godt lave seo så du kommer frem med det ønskede søgeord.
Du skal huske at det er navnet ud til ikke et søgemaskine URL du skal have, så tænk på at få et sejt, nemt og flot navn som URL, det vil gavne dig i fremtiden.
;) og så skal jeg ikke være den der snakker for et sejt navn med det domæne navn jeg har fået ;)
Vh
TomN