Det syntes som en evighed siden vi startede vores egen virksomhed, og startede på livet som iværksættere. Idag kan vi fejre Wave ad's halvårsdag, og nyde at se tilbage på hvor utroligt meget vi har nået på relativt kort tid! Virksomheden er gået fra at være en hobby/ et deltidsjobs, hvilket egentlig var den indledende tanke omkring virksomheden, til at være et fuldtidsjob for os begge, hvor vi nu har eget kontor/videostudie på Amager Strandvej. Jeg har brugt eftermiddagen på at lave en lille kompilation af nogle få af de ting vi har arbejdet med siden vi startede op. Den indeholder en del personlige projekter, så man også kan se lidt om folkene bag filmene. videoen kan ses her Et halvt år lyder ikke af meget, men når man bruger alt sin tid på det, er det lige pludselig noget andet. Jeg kan hvertfald mærke at jeg har lært betydeligt mere i løbet af de sidste 6 måneder, end jeg har på nogen uddanelse. Det handler nok alt sammen om drive? Har du også et helt andet forhold til tid, nu da du har dit eget? |
super flotte videoer i har fået lavet , det er ekstremt godt gået
ja tiden flyver af sted som iværksættere man står hele tiden med nye spændende udfordringer