Kære Amino, Er der nogle som har erfaringer med at handle i Polen? Det behøver ikke være indenfor noget bestemt område som sådan. Det lyder måske pudsigt, men jeg har nu kontaktet 4 forhandlere af et produkt, som i øvrigt alle skriver på deres hjemmeside (dog på polsk) at internationale køber er velkomne, men modtager aldrig svar på mine e-mail henvendelse. Jeg tænkte måske at det skyldtes at de ikke forstod engelsk, så prøvede at få en til at oversætte en mail til polsk - heller ikke her var der noget svar tilbage. Jeg har hørt at nogle lande finder det en del mere seriøst hvis man kontakter dem pr. telefon, er det samme tilfælde her måske? De omtalte sider tilhører ret store firmaer og mine henvendelser er meget konkrete omkring betaling, mængde osv., så umiddelbart forstår jeg det ikke. Har de en eller anden mentalitet som man lige skal lære at kende, eller har jeg blot været meget uheldig? Erfaringer ønskes med handel i Polen, gode som dårlige. Brian |
Kan ikke genkende dit billede af Polen.
Jeg ville i første omgang prøve at kontakte dem telefonisk - Derefter tage stilling til forhandlerens seriøsitet.