Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vil du helst betale for online B2B køb ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan vil du helst betale for online B2B køb ?

Jeg er meget nysgerrig for at finde ud af om jeg skal begynde at tilbyde kort betaling på www.pack2.dk
Fedt hvis i vil give jeres bud på det :-)

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 19:43
Helt klart netto 8 dage da det ikke altid er den der bestiller der sidder på pengene
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:30
Dato: 21-06-2007 15:47:12
Forfatter:Chr. HoffmeyerBæreposer med eget tryk på, kr. 5.495,- for 2.500 stk. inkl. afgiftwww.pack2.dk/

Jeg kan godt lide, at du sælger bæreposer med tryk og samtidig kræver afgift på dit domæne :-P

Anyway - 8 dage netto er klart at foretrække. Ofte står jeg og mangler noget, som bare skal sendes afsted - men jeg er måske på montageopgave, mens jeg kommer i tanker om det og bestiller.

Selv har jeg dog en del problemer med at få mine egne betalinger efter 8 dage netto, hvorfor jeg kræver forud kontant på et udvalg af mine varer (dem, hvor det er uforholdsmæssigt dyrt for mig at hjembestille noget, som jeg risikerer at kunden ikke betaler for)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 21:34
Hej Hoffmeyer

Jeg vil vælge 8 dage fra faktura, med mindre det gav mig goodwill at betale med dankort/ bank overførsel

Jeg forsøger lige at sende dig nogle spørgsmål uden om her, da de ikke vedrør det du spørg om

mvh Linda

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 22:24
Jeg vil vælge at betale med kort, hvis muligheden var der. For mig vil det spare mig tid, at jeg kan bestille og betale samtidig.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 23:12
Dato: 21-06-2007 20:29:52 Forfatter: pbtryk.dk
Dato: 21-06-2007 15:47:12 Forfatter:Chr. HoffmeyerBæreposer med eget tryk på, kr. 5.495,- for 2.500 stk. inkl. afgift på www.pack2.dk/

Jeg kan godt lide, at du sælger bæreposer med tryk og samtidig kræver afgift på dit domæne :-P

Hehe, ja fedt nok ikke med betalt domæne afgift.. Har ikke glemt mine labels forøvrigt :-)

Måske jeg skal overveje at lave en rabat til dem som betaler med Dankort, må se om det kan lade sig gøre.
Jeg kan se på afstemningen at det nok kan tjene sig hjem at tilbyde kort betaling.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:16
Christian-> Til gengæld havde jeg glemt alt om dine labels indtil du lige mindede mig om det her i tråden :-) Gad vide om jeg kan finde dem, hehe..

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 02:39
Hmm... Det er et svært spørgsmål, jeg ville meget gerne have begge muligheder. Hvis det er små beløb vil jeg gerne bruge kort, da man nemt drukner i sådan nogle ting. Hvis beløbene er store så helst 8 dages betaling.

Mørch

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)