|
Kære aminoér Jeg vil rigtig gerne i gang med at arbejde med mit ynglingsfag, passiv brandsikring. Målgruppen er ingeniører, bygningskonstruktører og arkitekter der arbejder med emnet og mangler hjælp til konstruktioner, løsninger og meget andet. Formålet er ikke at tjene penge på siden, men i stedet markerer mit navn i "branchen" og gøre opmærksom på det jeg laver. Ikke bare for overstående målgrupper, men også landets beredskaber, der ligeledes arbejder med emnet, dog på et højere niveau. Jeg har svært ved at vælge den rette platform til at udgive materialet, og selvom en blog jo er det mest "naturlige", ser jeg også bloggen som har indhold der "forsvinder". ... forstået på den måde, at når først indlægget er væk fra side 1, er den næste outdated. Sidst og ikke mindst, kommer jeg til at vende tilbage til de samme artikler som jeg allerede har udgivet... for at give flere eksempler, lave bedre beskrivelser og opdatere indholdet med den nyeste viden. Målgruppen er meget lille og jeg kommer udentvivl til at værdsætte hver eneste besøgende. Men spørgsmålet er, hvad der passer målgruppen bedst, så de nemt kan hente informationer og samtidig for en rigtig god oplevelse. Jeg har overvejet at bygge indholdet op omkring: Blog |
Valg af platform
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem