Afhængig af hvad den skal kunne vil jeg nok sige en Wordpress løsning.
Med en Wordpress løsning kan man redigere siderne selv og står selv for at opdatere indhold. Så kan man f.eks. have en side til hvert hold og nogle generelle sider for klubben.
Vi kan tilbyde en Wordpress løsning med et unikt design til 6000 kr. eks. moms.
Vi kan desuden tilbyde en løsning med SMS, så trænerne f.eks. kan sende sms'er til holdet om at træningen er aflyst.
Du skal være velkommen til at skrive en mail til mig på daniel@eye4web.dk eller ringe til mig på 31 71 47 30 for en lille snak om det :)
Det letteste er at bruge DBUs eget system. Link her.
Det er ikke super sexet, men det taler sammen med kluboffice og DBUs database for kampe, dommere, resultater osv. Så du får både et website, men også direkte integration af en masse datakilder, der vil gavne dit website.
så vidt jeg da ved, er det en af de eneste 'plugins' Automattic supporter fuldt ud, lidt ligesom buddyPress, syntes det er rimelig professionelt, hvis man har en wordpress side, og plugins ikke er 'professionelle' så burde man i sidste ende ikke bruge Wordpress
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
så vidt jeg da ved, er det en af de eneste 'plugins' Automattic supporter fuldt ud, lidt ligesom buddyPress, syntes det er rimelig professionelt, hvis man har en wordpress side, og plugins ikke er 'professionelle' så burde man i sidste ende ikke bruge Wordpress
Hold nu, alle sammen! Wordpress mig i røven, Umbraco er vejen frem - men du skal have nogle professionelle til at lave det for dig, ellers bliver det aldrig godt. #FjernGrimmeSiderFraNettet