Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til fodboldklub

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne hører hvilket system der er bedst at bruge, hvis man skal lave en hjemmeside til en fodboldklub. 

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 22:51

Afhængig af hvad den skal kunne vil jeg nok sige en Wordpress løsning. 

Med en Wordpress løsning kan man redigere siderne selv og står selv for at opdatere indhold. Så kan man f.eks. have en side til hvert hold og nogle generelle sider for klubben.

Vi kan tilbyde en Wordpress løsning med et unikt design til 6000 kr. eks. moms.

Vi kan desuden tilbyde en løsning med SMS, så trænerne f.eks. kan sende sms'er til holdet om at træningen er aflyst.

Du skal være velkommen til at skrive en mail til mig på daniel@eye4web.dk eller ringe til mig på 31 71 47 30 for en lille snak om det :)

Mvh. Daniel

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 08:10

Hvis der skal være forum på siden, skal du vælge Drupal, da WordPress efter min mening, ikke har en løsning på dette endnu, som virker professionelt. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:13

Daniel B. Nielsen:

Hvis der skal være forum på siden, skal du vælge Drupal, da WordPress efter min mening, ikke har en løsning på dette endnu, som virker professionelt. 

http://bbpress.org/

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 08:19

zerpex:

Daniel B. Nielsen:

http://bbpress.org/

Ikke en professionel løsning i mine øjne.

Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa

Det letteste er at bruge DBUs eget system. Link her.

Det er ikke super sexet, men det taler sammen med kluboffice og DBUs database for kampe, dommere, resultater osv. Så du får både et website, men også direkte integration af en masse datakilder, der vil gavne dit website.

God fornøjelse.

Martin

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:22

så vidt jeg da ved, er det en af de eneste 'plugins' Automattic supporter fuldt ud, lidt ligesom buddyPress, syntes det er rimelig professionelt, hvis man har en wordpress side, og plugins ikke er 'professionelle' så burde man i sidste ende ikke bruge Wordpress

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 08:30

zerpex:

så vidt jeg da ved, er det en af de eneste 'plugins' Automattic supporter fuldt ud, lidt ligesom buddyPress, syntes det er rimelig professionelt, hvis man har en wordpress side, og plugins ikke er 'professionelle' så burde man i sidste ende ikke bruge Wordpress

Er det ikke også det jeg siger i mit indlægSmile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 53
Fra  Alike Skrevet kl. 08:30

Hold nu, alle sammen! Wordpress mig i røven, Umbraco er vejen frem - men du skal have nogle professionelle til at lave det for dig, ellers bliver det aldrig godt. #FjernGrimmeSiderFraNettet

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:33

Det ved jeg ik, hvis plugins er uprofessionelt, så er der nogle ting du skal have slået fra på http://mmamania.dk/

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)