Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software til automatisk udsendelse af spørgeskemaer, baseret på kundens køb af specifikke varer søges!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Vejsideboden ApS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at starte en virksomhed, hvor en af de helt elementære funktioner er, at jeg skal have et system som automatisk udsender et spørgeskema, ud fra hvilket produkt kunden putter i indkøbskurven. F.eks. køber en kunde en bestemt sodavand, hvorefter kunden modtager et spørgeskema oprettet til netop dette produkt. Dog skal systemet selv tilfældigt vælge hvilke kunder der skal have spørgeskemaet. Hvis jeg f.eks. skal have 100 kunder til at svare på det pågældende spørgeskema, ønsker jeg jo ikke at belemre samtlige kunder der køber den vare som jeg ønsker (begrænset) feedback på. Systemet skal desuden agere kassesystem i en fysisk butik, men dele lagerstyring (og system til udsendelse af spørgeskemaer) med min webshop. Der skal også være mulighed for at kunne oprette en kundedatabase med tilhørende medlemskort, til brug i den fysiske butik. Yderligere ønsker jeg en funktion hvor producenter selv kan gå ind i systemet for at oprette produkter og dertilhørende spørgeskemaer, men med den begrænsning at de kun kan se det de selv har oprettet. Jeg vil selv have mulighed for derefter overordnet at kunne aktivere produkter og spørgeskemaer i systemet. Jeg er klar over at der næppe findes et færdigsyet system som dette, men jeg er lidt på bar bund omkring hvilke løsninger der vil kunne arbejde sammen for at skabe den helhed jeg ønsker. Jeg har meget snart en programmør ansat, som vil kunne forbinde disse funktioner, så længe at de individuelle løsninger er forberedt til at kunne integreres med andre software løsninger (hinanden). Jeg er ude efter en løsning som ikke koster spidsen af en jetjæger, da jeg allerede har fået et tilbud fra en stor IT leverandør, som krævede flere hundrede tusinde kroner for en sådan løsning. Er der nogen her som har erfaring med dette eller lignende, så vil jeg utroligt gerne høre fra jer! På forhånd mange tak. Mvh Niels :)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)