Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige tekster skrevet af journaliststuderende

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er nok mest kendt for alt det affiliate marketing jeg laver, men nu har jeg et god tilbud.

Jeg har over de sidste måneder søgt journaliststuderende og har fundet og ansat så mange dygtige skribenter, at jeg ikke selv kan nå at udforme opgaver til dem alle. Derfor står jeg nu med en masse god arbejdskraft, som jeg vil prøve at sælge lidt ud af.

Jeg aflønner skribenterne med løn, feriepenge og det hele, så du skal ikke stå for andet end at sende dine krav til artiklerne (Og selvfølgelig betale den faktura jeg sender Wink).

Jeg kan tilbyde tekster til linkbuilding (Højere standard end normalt) a 250-350 ord for 95 eksl. moms ved køb af minimum 10 tekster (Rabat kan opnås ved køb af flere tekster).

Der ud over kan der skrives tekster af rigtig høj kvalitet (Flere af mine skribenter har skrevet eller skriver nu artikler for flere af de store aviser og mindre lokalaviser, samt netmagasiner). De er dygtige til selv at researche emner. Prisen for store artikler kommer lidt an på hvad du har af krav, men en artikel på 800 ord koster ca. 325 eksl. moms.

Tilbudene er tidsbegrænset (Sidste mulige bestilling er torsdag d. 23/8-12) og jeg forbeholder mig retten til at stoppe det fra dag til dag. Smile

Kontakt mig her på Amino eller find mine kontaktoplysninger på http://www.dennisdrejer.dk/kontakt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en del henvendelse, hvor af flere af dem købte en del tekster. Der er nu igen tid til at tage flere ind og jeg vil gerne forlænge ovenstående tilbud til 30/09-2012.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fundet formatet for mine SEO tekster. Jeg har opdateret priser, tekst og priseksempler på min underside om SEO tekster. Der er ikke længere en tidsbegrænsning på mine priser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)