Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender indkøbere på store europæiske detalikæder - har du varen?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Allerførst - jeg skriver for en travl god ven. Men han har et firma, hvor han allerede sælger til flere store detailkæder i Europa og har kontakt til mange flere. Hvis du gerne vil have SALG og har en vare, som kunne opfylde flg. krav, kunne du overveje et samarbejde:

Skal være egnet for Sportsbutikker / Legetøjsbutikker / Byggemarkeder / Fødevarekæder / Varehuse mm.

Skal være unik - altså ikke en bamse som er 1 øre billigere eller lign.

Skal have potentiale til stort salg

Må gerne komme fra Asien - erfaring hermed inkl. hele logistikken haves

Hvis du er intr. så send PB og du hører nærmere.......

MVH Bjarne

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra Bramming
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Fra  SinoDan Consulting Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Det lyder super interessant. Jeg er selv kineser, har boede her i landet i 19 år. Har egen konsulent firma, besøg mig på www.chinaexpert.dk

Jeg har lige været en tur i Kina her i juli måned, og besøgt 10 forskellige tekstil producenter og smykkeproducenter. Jeg har nogen rigtige spændende produkter, såsom silkepuder, silkesengetøj, silkesokker, bambussokker, silke termotøj, silkedyne, silke undertøj silkeøjenmaske, silketørreklæde, sølv smykker, Tibetanske smykker. Jeg har taget også nogen spændende vareprøver med såsom anti-myg armbånd, fodbade pulver osv. osv. Mit problem er modsat - jeg kender mange gode produkter, gode leverandør, men jeg mangler salgskanaler.

Det er perfekt hvis vi kan samarbejde. Skriv på info@chinaexpert.dk eller ring på 50145163

Glæd mig til at høre fra din ven...

MVH

Shuang Winkel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)