Hej Jeg står og mangler en SEO bog som tager højde for de nyeste opdateringer fra google. Nogle der har nogle gode forslag til det? (Jeg er helt ny i SEO faget) |
Samme her.. følger lige med :)
Hej Jeg står og mangler en SEO bog som tager højde for de nyeste opdateringer fra google. Nogle der har nogle gode forslag til det? (Jeg er helt ny i SEO faget) |
Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk
Samme her.. følger lige med :) |
SEO LEX - Thomas Rosenstand - Opdateret anno 2012 SEO 2.0 - Mikkel deMib - Noget af det er forældet men stadig en god bog til pengene. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Alle SEO bøger er nu forældede når du køber dem :) Men det betyder ikke at alt i de bøger er forældet. Med det mener jeg at du uden tvivl sagtens kan læse de fleste bøger, få noget ud af det, og så vil jeg yderligere anbefale dig at følge med på nettet, fora, Amino, e-universe.dk mf. da du så der får de nyeste updates. Har selv de to nævnte bøger, og de er fuldt ud fine at købe, også selvom der har været et ton af updates på det seneste. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Det har du nok ret i, ville bare gerne, når man skulle investere i en at man havde det nyeste med....måske man skulle gå efter pdf bøger istedet, da jeg også har hørt at alle er forældede når de rammer amazon eller lignende. Men vil helt sikkert lige kigge nærmere på de 2 anbefalede bøger |
Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk
De to bøger fås som e-bøger, den ene er selvfølgelig dyrere end den anden. Demibs er mere teknisk og dermed lidt mere langhåret, mens rosenstands er lettere at læse for nybegyndere. |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Som helt grøn inden for SEO får du langt mere ud af en sublim gennemgang af de basale principper end af en middelmådig e-bog, der slynger om sig med tvivlsomme facts om de nyeste ændringer. Køb SEO-LEX - du får endda rabat på opdateringer, der udkommer omkring en gang årligt. |
Okay, det lyder rigtig godt, så er der jo noget at starte med :) I skal forresten have mange tak for svarene, synes der er mange SEO bøger derude, så er meget brugbart! |
Hej Jes Hvis du vil være Up-to-date med SEO er der masser af gode muligheder online. Der er mange bloggere der skriver om emnet og det er helt sikkert opdateret info. Du får lige et par links til mine favoriter: http://www.trafficgenerationcafe.com/ http://blog.2createawebsite.com/category/traffic-tips/seo/ Jeg har aldrig købt en bog om SEO eller modtaget noget undervisning. Alligevel er min blog lige blevet tildelt en PageRank 4 af Google, da de opdateret i starten af August. Så et eller andet må jeg da gøre rigtig ;-) Hvad end du finder ud af det så held og lykke |
x-tra
Har været inde og kigge på linkene, og de er super brugbare!! lækkert med noget gratis :) Mange tak |