Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere (Tøjdesignere) til bæredygtigt og fairtrade certificeret virksomhed

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Jeg søger en tøjdesigner, som har fingeren på pulsen og har lyst til at arbejde med bæredygtigt tøj. Jeg har været i gang i 6 måneder og har skaffet kapital, samt styr på hjemmeside etc. 

Jeg har kontakterne til de forskellige fabrikker, der kan stå inden for fairtrade og GOTS vilkår. Jeg står for alt det organisatoriske, så du skal kun koncentrere dig om at designe. Jeg har desværre ikke kapital til at ansætte dig, men har flere forslag til aflønning. 

Hvis du har lyst til at høre mere, så skriv venligst til mig på paulus@public-places.com 

Med venlig hilsen

Paulus Ekstrand

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har et par ting jeg selv har designet men kan ikke tegne som sådan så ville høre om det kunne være muligt. at når du får det op at stå også se om du ville se på dem eller dig designer det drejer sig om tøj og sko. min ide med det er at sælge det rimligt illigt dadetikke er megt vær tror jeg det vil måske give din desiger nye ideer til at udvikle sig kommer an på hvad for noget. tøj du har tænkt dig at lave jo :)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kigger,

Kan du uddybe lidt mere om dig selv? Og om hvilket ting som du har lavet? Alt det jeg laver er bæredygtigt, men skal samtidigt også være tidsvarende til moden i dag. 

har du en hjemmeside, hvor jeg kan dine udkast? 

mvh

Paulus

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paulus

Skal du sælge det fra egen webshop eller skal det ud i butikkerne og andre webshops?

Jeg spørger, fordi jeg kraftigt overvejer en webshop udelukkende med salg af bæredygtigt tøj.

Michael

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

har hverken det ene eller det andet af det du nævnet der. jeg harselv tegnet en træje på et stykke papir også med noget på som måske en desiner kan bruge. siger ikke jeg selv er designer som sagt er det mere for at få en designer til at tænke nyt eller i nye baner af design af tøj og sko noget a det er set før men noget af det er ikke set før og ved ikke om. det kan bruges eller ej er ikke i desig branchen men mere ide udvikler af en art har ideer som folk skal udvikle for mig gider det. mening har ideer som skal detaljeres af andre folk/mennensker for at få det rigtige resultalt Mvh Mike

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Både og, vi starter med webshop, som åbner her i weekenden. Vi har selv lavet første kollektion under vores navn Public Places. Ideen er, at få mange forskellige designere ind under, så man laver en lækker platform med bæredygtige ting, primært kun tøj. Men på sigt alt. Jeg arbejder på at få 100 % af alt i bæredygtigt. Dvs alt fra produktion til tøj til levering, alle de produkter som kommer ind i sådan en proces skal være miljøvenligt! Dette er ikke nemt, derfor netværker jeg så meget som muligt for at få inspiration.

Laver du selv designs? Og har du erfaring med det? Hvis du overvejer at lave en web, så kan det være jeg kan hjælpe med et par råd:-) Har lige været hele møllen i gennem:-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paulus

Nej, laver ikke selv designs. Jeg overvejer at starte i herreundertøjsafdelingen. Der er en tøjkonstruktør herinde, som har hjulpet med indledende spørgsmål men er så ikke kommet længere i processen.

Tak for dit tilbud om hjælp - det er noteret Smile

Michael

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike,

Tak for dit svar. Jeg leder pt. efter en som kan designe tøj, da jeg selv kun får ideerne og ser dem i forhold til moden nu. Jeg kan hverken sy eller sætte sting på et papir. Derfor søger jeg lidt en tøjdesigner som jeg kan læne mig op ad.

Tjek vores hjemmeside ud public-places.com, den er oppe og køre i weekenden. Så skriv til mig der

God dag

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

undre mig lidt over hvor du har mit navn fra :) fint nok men vi snakker forbi hinanden tror jeg har vi gjort fra start af er lige som du skal have nogle at længe mig op ad som kan udførere ideen for mig så tænkte jeg da du ville åbne sådan noget ville jeg måske kunne sælge mine ideer til dig til rigtig billig penge ideen er på et papir mangler bare at lave skabeloner på det længden på ærmerne og alt det

Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Paulus.

Jeg er netop færdiguddannet tøjdesigner og står og ved ikke helt hvor jeg skal starte.

Mit ønske er at arbejde hjemmefra og lave kollektioner, med salgsmappe og arbejdstegninger, som kan sendes direkte i produktion. Og sælge disse kollektioner til interesserede firmaer.

Måske vi kunne finde ud af noget?? Er netop begyndt at finde inspiration og matriale til en vinterkollektion 2013 og forår/sommer 2014.

Jeg har en færdig forårskollektion til early spring 2013, som jeg lavede til min eksamen i juni. Jeg fik top karakterer i dette og bedre endnu, god respons fra publikum efter vores modeshow.

Jeg er ikke helt ung, men med en meget ung tankegang der spænder fra streetstyle til gode stilsikre designs med flot pasform og snit.

Hvis du har tid og lyst kunne vi måske mødes og så kan du se kollektionen. Både det opsyede tøj og mapperne.

Jeg er god til illustrationer og arbejdstegninger, men mangler indimellem ny inspiration og det kunne være fedt at arbejde sammen med en der har dette.

 

hilsen Trine Scheele

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)