Hej derude Jeg skal til at starte en ny webshop op indenfor elektronik og har derfor undersögt markedet i europa og alt peger imod de kontakter jeg har fået i tyskland og spanien at det er der jeg skal köbe ind. Nu har jeg så også kontaktet de danske agenter af produkter for at höre priser osv.. og her viste det sig at de danske agenter var dyrer end priserne fra tyskland og nogle af dem blev ikke tosset, men var meget imod at man köbte ind i tyskland og det ikke var lovligt.. Jeg har så undersögt markedsföringsloven lidt og den siger at jeg godt må sälge produkterne i DK, så lang tid jeg bare overholder regler der er i loven omkring branding, märkevarer osv.. jeg spörger så.. kan det passe at vi er ved at komme derud at det i fremtiden bliver forhandlere mod agenter som bliver konkurrenter ?.. og at markedet i europa smelter helt vildt sammen Og kan jeg ikke tillade mig at köbe ind i tyskland og så sälge i DK. Man er vel ikke forpligtet til at skulle köbe hos den danske agent ? |
ikke hvad jeg ved af så forpligter du dig kke at købe hos noget som sådan med mindre du laver fast kontrkt på det. og om hvor mange år osv så nej du køber der hvor du vil købe dit produkt det er det samme vil jeg købe tøj i udlandet så kan en agent . ikk komme og sig til mig jeg skal købe det i bilka fek når jeg hellere vil have det fa udlandet. men engod ting ville være og se om det er e-mærket eller noget så du ikke render ind i fake var da det er ulovligt at sælge i danmark så vidt jeg lige ved. men du må godt købe fake var til dig selv for et vis beløb men må ikke sælge det videre så en god ide er at undersøge varen om den er loligt i danmark hvis du skal sælge det i danmark