Jeg er meget interesseret i at høre lidt feedback, både ris og ros af min webshop.
Håber der er nogen der har lyst til at kigge lidt på siden og komme med noget konstruktiv feedback, som jeg så vil tillade mig at bruge til at få gjort siden så god som mulig :-)
jeg kan ikke se facebook og google plus på siden det er en seo fordel
om os skriv gerne mere der , det ville styrke siden troværdighed
produkt beskrivelser kigget en taske http://i2f.dk/da/tasker/23-i2f-skull-clean-handtaske.html hvilken stoffer er den lavet af og hvor mange liter kan tasken rumme og hvor mange rum er i tasken og kan den taske vaskes ?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg er overordnet enig med Mikael i det meste. Det er generelt en rimelig flot webshop som får sit budskab frem.
Jeg kan dog ikke helt se idéen i modulet med de populære søgeord, men det er måske bare mig. Den virker malplaceret og en smule dominerende i det store billede, så hellere en liste over eksempelvis de mest populære varer.
Tusind tak for jeres svar, det er rigtig rart :-) Den box med "tags" er jeg selv lidt i tvivl om. Et alternativ er dog bedre/grovere sortering af produkterne som jeg lige vil overveje :-)
Jeg har selv taget alle produktfotos hvilket også var en større opgave at lære end jeg nogensinde havde regne med. Er billederne gode nok og afspejler de seriøsitet?
Min plan er at der under alle armbånd vil være et billede en arm med det respektive armbånd i kombination med andre.