Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan motiveres en Amino til at få et større netværk, få nye kunder og få 2000,- ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Fra  www.cdmlab.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentligt burde det ikke være svært at motivere iværksættere til at ville udvide deres netværk, få nye kunder og vinde 2000 ,- . Alligevel er det faktisk sværere end man skulle tro. Hvis du har nogen ide så læs videre og kom gerne med dit bud!

Jeg er ansat i CDM A/S hvor vi gerne vil i gang med crowdsourcing. Dette betyder at vi stiller en case (fx. hvordan kan man bruge sociale medier til at sælge roser?). Herefter kan alle interesserede bidrage med ideer og løsningsforslag, bedømme hinandens ideer og inspirere på kryds og tværs. Til slut udvælges det bedste koncept og eksekveres i samarbejde mellem CDM A/S og den / de personer der har udviklet ideern. 

Hvorfor er dette interessant for dig som iværksætter? Det er det fordi at der er tale om en unik mulighed for at få nye store kunder og værdifulde referencer. Du kender sikkert alt til at spilde ressourcer i kampen om at vinde store kunder. Ved CDMlab har vi allerede vundet kunderne til dig. Du skal blot udvikle løsningen på kundens problem - så præsenterer vi dig for kunden. Ud over mulighed for nye referencer får du også et værdifuldt netværk samt den bedste ide får 2000 kroner kontant! 

Men hvordan motiveres en Amino bruger til at gå ind på www.cdmlab.dk og give det en chance? Giv mig gerne dit bud! 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har en idé, du skal sælge, og som i alt andet salgsarbejde skal du have kommunikeret ideens egenskaber, fordele og udbytte ud til de potentielle "købere".

Først skal du identificere din målgruppe - altså du skal finde ud af, hvem du gerne vil have til at respondere.
Så skal du finde ud af, hvad der motiverer din målgruppe - Hvis jeg er i din målgruppe, skal præmien f.eks. være væsentligt større, for at jeg gider bruge tid på en opgave, som jeg ikke er sikker på at få.
Så skal du finde ud af, hvordan din målgruppe selv kommunikerer og foretrækker at få ny viden. Placer din kommunikation dér hvor målgruppen ser den. Brug overskrifter, som din målgruppe identificerer sig med.

Måske skal du henvende dig direkte til udvalgte medlemmer af målgruppen - f.eks. ved at ringe.

Hvis dit indlæg her er et forsøg på at gøre det, du spørger om, hvordan man gør - så er det forfejlet.
Du starter nemlig med at "småbrokke" dig over "os". Derefter fortæller du en masse om dig selv, før du kommer til en lettere kluntet fremstilling af dit tilbud.

Stå i stedet ved, at du er på jagt efter innovative unge iværksættere til et samarbejdsprojekt, og at man kan vinde 2000 kr., hvis man viser sig at være den dygtigste.

Det er for mig at se det hovedbudskab, som din målgruppe skal tænde på.

Held og lykke

Venlig hilsen

Hans 

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 18:51

Tja, dit indlæg var da nok, til at få mig til at gå ind og tilmelde sig.. Men dit "HER" link på: http://www.cdmlab.dk/#!Deltag nu/c1up9 virker ikke.. Samt der gik 10 minutter, før jeg kunne komme ind på den der podio.com tilmeldingsside.. Tror ikke mit net fejler noget, sidder på en 110/110mbit linie..  Ellers flot side og koncept. Har dog lige et spørgsmål, man har 2 muligheder for at uploade billeder/filer, hvad tænkes der lige, man skal uploade her? Samt hvad skal man skrive under "motiveret ansøgning" ? 

Med venlig hilsen

Kasper K

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:22

øverste links virker ikke til tilmeld siden

det ene links midt på siden virket rimeligt hurtigt , men få lige fikset det øverste links

hvad jeg synes der mangler på siden en video der sælger siden godt

vis klikker linket på siden går den til engelske del god ide den går til danske del

der står i har arbejdet med alle større virksomheder hvad er lavet for dem det frem går ikke af siden hvad jeg kan se , så frem med jeres gode arbejde for alle disse virksomheder

ved seo altid en fordel at have google plus på gele siden igennem

god ide med jeres cvr nummer hele siden igennem i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

jeg ville skrive løs med presse meddelers ud og være aktive over alt 

danske titler til google på danske undersider ikke engelske det er ikke ret sigende med engelske og dansk blandet samme på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Fra  www.cdmlab.dk Skrevet kl. 09:19

Tak for alle de gode input!

Jeg har forsøgt at omsætte dem alle til praksis. Jeg har skrevet følgende indlæg her hvor jeg har arbejdet lidt med mit budskab. Jeg håber at i har lyst til at give feedback på dette!

Tror i at penge er den primære motivation til at deltage i et sådant crowdsourcing projekt, eller kan det lige så vel være netværk og muligheden at møde nye kunder? 

Mht hjemmesiden har jeg indsat links på alle referencer - så klikker du på et logo kommer du ind på en detaljeret reference. Se evt. alle vores referencer her

Ydermere har jeg som anbefalet indsat CVR nummer, billede af HQ og Google Plus. Jeg har lige testet link til Podio - og så vidt jeg kan se fungerer det fint? 

Endnu en gang tak for jeres feedback!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:36

Maximilian Frimmer:

Tak for alle de gode input!

Mht hjemmesiden har jeg indsat links på alle referencer - så klikker du på et logo kommer du ind på en detaljeret reference. Se evt. alle vores referencer her

Endnu en gang tak for jeres feedback!

der er engelske uk links til den side , hvorfor er der både dansk og engelske tekst på siden meste danske men det er jo en engelske underside der står jo EN i url , det forvirre mig når sproget blandes samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)