Jeg har en lille chokoladeprodution i Brønshøj. Lokaltv var lige forbi for et par uger siden og programmet ligger på deres hjemmeside! Man skal oprette sig som bruger for at se hele indslaget! http://tvbella.webstream.dk/frontend/ Jeg er lidt mere smilende til hverdag, og vil gerne invitere på en smagsprøve hvis nogen skulle have lyst til at komme forbi. Mine åbningstider finde I på min hjemmeside: www.chokolade-hex.dk Mange hilsner, Tina, Chokolade-Hex -Og jeg vil meget gerne have respons på begge dele, hjemmeside og video, jeg er absolut i indlæringsfasen hvad købmandsskab angår! ; )) |
rigtig god video og rigtige gode kage billeder på siden man bliver helt sulten
en stor dele få videoen lagt på egen hjemmesiden så alle dem forbi hjemmesiden ser din video det ville klart gøre videoen i sin fulde ret og give flere kunder
få lavet et facebook links der virker hele siden igennem det ville klart gøre det lettere at bruge det medie husk lav med deres logo nemt og hurtigt se
kontakt siden få der et google maps kort eller andet kort da det er forretning er meget mere bruger venligt hurtigt at se jeres adresse også på et kort
husk cvr nummer i fodnoten på siden det giver siden større troværdig