Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mine 5 minutters berømmelse!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra mørkhøj
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Chokolade-hex Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille chokoladeprodution i Brønshøj. Lokaltv var lige forbi for et par uger siden og programmet ligger på deres hjemmeside! Man skal oprette sig som bruger for at se hele indslaget! http://tvbella.webstream.dk/frontend/

Jeg er lidt mere smilende til hverdag, og vil gerne invitere på en smagsprøve hvis nogen skulle have lyst til at komme forbi. Mine åbningstider finde I på min hjemmeside: www.chokolade-hex.dk

Mange hilsner, Tina, Chokolade-Hex

-Og jeg vil meget gerne have respons på begge dele, hjemmeside og video, jeg er absolut i indlæringsfasen hvad købmandsskab angår! ; ))

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:07

rigtig god video og rigtige gode kage billeder på siden man bliver helt sulten

en stor dele få videoen lagt på egen hjemmesiden så alle dem forbi hjemmesiden ser din video det ville klart gøre videoen i sin fulde ret og give flere kunder

få lavet et facebook links der virker hele siden igennem  det ville klart gøre det lettere at bruge det medie husk lav med deres logo nemt og hurtigt se

kontakt siden få der et google maps kort eller andet kort da det er forretning er meget mere  bruger venligt hurtigt at se jeres adresse også på et kort

husk cvr nummer i fodnoten på siden det giver siden større troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:10

Jeg er af den mening at din hjemmeside sagtens kan tåle en ordentlig overhaling.

Hvorfor er dit logo på din butik som kan ses på http://www.chokolade-hex.dk/uploads/facademug.jpg ikke at se så snart man kommer ind på din hjemmeside f.eks?

Din menu i toppen danser, hvorfor står nogle af punkterne med lille start bogstav og nogle med stort?

Fra mørkhøj
Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  Chokolade-hex Skrevet kl. 06:28

Hej Mikael! Tak for din respons, det er nogle gode ting du skriver. Jeg vil gøre noget ved de ting som jeg umiddelbart kan. Mange hilsner, Tina

Fra mørkhøj
Tilmeldt 2. Jun 11
Fra  Chokolade-hex Skrevet kl. 06:33

Hej Tom! Tak for din kritik, dejlig konstruktiv, jeg vil se at få rettet det jeg kan! Hjemmesiden skal laves om lige så snart det kan lade sig gøre, der går desværre nok lidt tid endnu for der er andre ting der skal anskaffes først. Det som jeg kan rette bliver rettet så snart som det kan lade sig gøre. Mange hilsner, Tina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)