Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par hurtige tips

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Atter engang mange mange tak for utroligt værdifuld input.

Nu har jeg brugt nogen timer på at sidde og ændre titles, urlen og rykke lidt rundt på tekster, links og indføre nogle H2'ere og H3'ere.

Det er hårdt arbejde faktisk, og der er lang vej endnu.

Nu er jeg spændt på, om det allerede nu får nogen effekt - jeg plejer at ligge nr. 7 på google ved "ejendomsadministration århus", så nu må vi se :-)

Går der normalt et par dage, før en effekt skulle vise sig, eller hvordan forholder det sig normalt?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:08

MasterAaen:

Atter engang mange mange tak for utroligt værdifuld input.

Nu har jeg brugt nogen timer på at sidde og ændre titles, urlen og rykke lidt rundt på tekster, links og indføre nogle H2'ere og H3'ere.

Det er hårdt arbejde faktisk, og der er lang vej endnu.

Nu er jeg spændt på, om det allerede nu får nogen effekt - jeg plejer at ligge nr. 7 på google ved "ejendomsadministration århus", så nu må vi se :-)

Går der normalt et par dage, før en effekt skulle vise sig, eller hvordan forholder det sig normalt?

der er jo ikke vildt meget mod siden , så der vil gå et stykke tid ,men vis vil speed op må du gøre noget arbejde få lavet presse meddelers med mere om siden , vær konstant aktive mod at forbedre alt på alle leder og kanter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:42

MasterAaen:

Mellem nogle dage og en måneds tid. Det er meget forskelligt fra søgeord til søgeord og site til site hvor hurtigt tingene slår igennem, og husk det kan sagtens være du ryger nogle pladser ned før du eventuelt stiger.

I stedet for kun et se på den ene frase, bør du se samlet på hvor mange relevante søgninger der rammer din side, altså hvor mange besøgende har du samlet fået ekstra på dine ændringer.

Alt for mange ser alt for specifikt på bestemt fraser, hvor man i virkeligheden burde se mere overordnet på hvor meget ekstra relevant trafik man har trukket til sit site.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 07
Indlæg ialt: 98
Fra  Laros A/S Skrevet kl. 22:48

Wee, kan se sitet allerede er rykket to pladser op efter de første timers arbejde. Det er helt super at se, det virker.

Når det så er sagt, så er jeg godt klar over, der er lang vej endnu - også ift. din pointe om ikke at fokusere på enkelte fraser kun.

Men indtil nu - rigtig mange gange tak for input. Rart at se, det virker!

Stick out tongue

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)