Atter engang mange mange tak for utroligt værdifuld input. Nu har jeg brugt nogen timer på at sidde og ændre titles, urlen og rykke lidt rundt på tekster, links og indføre nogle H2'ere og H3'ere. Det er hårdt arbejde faktisk, og der er lang vej endnu. Nu er jeg spændt på, om det allerede nu får nogen effekt - jeg plejer at ligge nr. 7 på google ved "ejendomsadministration århus", så nu må vi se :-) Går der normalt et par dage, før en effekt skulle vise sig, eller hvordan forholder det sig normalt? |
MasterAaen:Atter engang mange mange tak for utroligt værdifuld input.
Nu har jeg brugt nogen timer på at sidde og ændre titles, urlen og rykke lidt rundt på tekster, links og indføre nogle H2'ere og H3'ere.
Det er hårdt arbejde faktisk, og der er lang vej endnu.
Nu er jeg spændt på, om det allerede nu får nogen effekt - jeg plejer at ligge nr. 7 på google ved "ejendomsadministration århus", så nu må vi se :-)
Går der normalt et par dage, før en effekt skulle vise sig, eller hvordan forholder det sig normalt?
der er jo ikke vildt meget mod siden , så der vil gå et stykke tid ,men vis vil speed op må du gøre noget arbejde få lavet presse meddelers med mere om siden , vær konstant aktive mod at forbedre alt på alle leder og kanter